Dr_S Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Noen bilder fra forrige pussetreff der: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 De reklamerer hvertfall for Meguiars på sidene sine, så er nesten rart om det ikke er det de bruker!?Og lakkforsegling er "Syntetic Sealant 21", noe jeg antar er #21 fra Meguiars. Høres hvertfall logisk ut... Men er et bra tiltak det der! Skulle deltatt om jeg bodde litt nærmere. Siden der er nok ikke oppdatert siden 2007, derfor det står Meguiars der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Aha, la ikke merke til det. Alt har sin naturlige grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Se på hylla på bilde 2, ad|os Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Sliter litt med å få til de rette målene på ny avatar...noen som gidder hjelpe? =) http://images.bimmers.no/files/7fllu6evku4ydwqv6l3c.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Funker dette? http://img233.imageshack.us/img233/942/ ... l3ccus.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Ja, er noe sånt jeg også får til...men synes det blir jævlig uklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Blir litt uklart ja, kanskje pga komprimeringen? Har ikke så greie på det, desverre.. Prøvde først med et annet verktøy, men da må jeg laste opp bildet via siden her, og da blir bimmers-logoen med.. Skal forske litt mer på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 La til avataren min fra Bilforumet nå..men den får veldig lav kontrast når jeg legger den opp her..hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 La til avataren min fra Bilforumet nå..men den får veldig lav kontrast når jeg legger den opp her..hmm Laster opp hit eller linker til et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Takk for lånet av gode produkter i dag Dr_Meguiars. Jeg hadde sett for meg "spyle av bilen, ta en kaffe, prate i 10 minutter" men det viste seg jo å ikke stemme helt Veldig koselig gjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 La til avataren min fra Bilforumet nå..men den får veldig lav kontrast når jeg legger den opp her..hmm Laster opp hit eller linker til et bilde? Laster opp her...men fikk hjelp av Endre her inne til å lage en ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Takk for lånet av gode produkter i dag Dr_Meguiars. Jeg hadde sett for meg "spyle av bilen, ta en kaffe, prate i 10 minutter" men det viste seg jo å ikke stemme helt Veldig koselig gjeng! Dr_Meguiars...den likte jeg Joda, vi leker ikke bilpleie vi Vestfold-gutta, haha! Er jo genialt at vi får låne lokaler osv der oppe, passer oss veldig bra! Selv fikk jeg gjort alt jeg hadde planlagt idag, lagt på et lag med TechWax og støvsuget bilen innvendig. Lånte også tekstilrensern til Kepler og renset gulv, alle matter og seter i bilen, det var godt å få gjort! Endelig var du også med på treff, Syse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Takk til Steffan C. for bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå