Dr_S Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Neida, han har nok lurt seg ned til selvvasken i garasjen på Farmandsstredet.. Aha Ikke dumt det. Er det inn ved gamle statoil-stasjon, eller ? Nei, det er i garasjen på Kremmerhuset, selvvasken der,varmt, tørt og godt nedi der Står der helt alene i fred og ro, viktig så man får tørket skikkelig. Dørene var ikke frosne idag tidlig i 16 blå, og jeg var ferdig å vaske/tørke kl. 00 inatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Må nesten skrive i tråden din her, så jeg får den opp under "mine innlegg" Er blitt en av de peneste E36 touringene dette her. Du mangler bare skinn interiør nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Neida, han har nok lurt seg ned til selvvasken i garasjen på Farmandsstredet.. Aha Ikke dumt det. Er det inn ved gamle statoil-stasjon, eller ? Nei, det er i garasjen på Kremmerhuset, selvvasken der,varmt, tørt og godt nedi der Står der helt alene i fred og ro, viktig så man får tørket skikkelig. Dørene var ikke frosne idag tidlig i 16 blå, og jeg var ferdig å vaske/tørke kl. 00 inatt Det er ikke værst doktor;) Da har du gjort en god jobb. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Hvordan får du shinet Eisenmann stussene dine? Bruker du en en klut ellerno, for å komme skikkelig til mellom røra? Er jo snakk om få milimeter med klaring mellom røra Og hvilket produkt, og hvor kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Hvordan får du shinet Eisenmann stussene dine? Bruker du en en klut ellerno, for å komme skikkelig til mellom røra? Er jo snakk om få milimeter med klaring mellom røra Og hvilket produkt, og hvor kjøpes? Bruker en klut ja, gammel mikrofiber eller.no og Autosol Fåes kjøpt overalt, fra bensern til Clas osv. Husk å spyle først, for å få vekk sand osv.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Ingen nye bilder på lur, Dr_S? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2010 Nei dessverre...dårlig med det. Var i Sverige en tur idag da, med noen kompiser. Spylte avlitt i Statoil sin "høyttrykk" eller lavtrykk som jeg kaller det, før jeg dro til Sandefjord og tok båten over. Var like jævlig, hvis ikke hakket verre når jeg kom hjem igjen!! Faen ta salt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Var nesten bedre med 15 blå Da gikk det hvertfall ann å ha blank bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 lite vits å vaske nå vel Jeg vasket min i midten av desember. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Liten pakke fra USA ankom her forleden, med den nye såpa til Meguiars, litt mikrofiber igjen (får aldri nok) og 2 washmitts: Ennå ikke kommet til Norge denne, gleder meg til å teste ut: Ellers så har jeg vært i Sverige og hentet et slikt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Hvorfor m3 speedo? Er ditt defekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Antageligvis fordi det funker fint sammen med M52 motoren og gir interiøret det lille ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Se her, ja. Du må jo begynne å få en god samling bilpleieprodukter, Dr_S!! Hva er forskjell på den nye såpa til meguiars, kontra den gamle? Gi gjerne tilbakemelding etter førstegangsbruk Hehe. Gir et ekstra "friskt pust" til interiøret. Gjør ganske mye bare med et synlig ///M-merke. Og selvfølgelig oljetemp.måler, og røde visere. Blir pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Samlingen min begynner bli en viss størrelse på nå, ja Men er jo bare såvidt begynt, hehe! Moro å teste litt forskjellig også, selv om jeg nok trives godt med Meguiars som dere ser Ikke sikkert jeg kommer til å bruke glasset på det instrumentet fra M3, med M-logoen på...får se...men jeg kjøpte det fordi det var billig og jeg ville ha røde nåler uten å måtte grise med lakk osv slik som på forrige BMW. Litt jobb blir det med å koble til oljetemp, men må vel nesten orke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Se her, ja. Du må jo begynne å få en god samling bilpleieprodukter, Dr_S!! Hehe, har sett den samlinga, og han trenger jo nesten en hel bod bare til de tingene hvor har du handlet fra Thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå