Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Neida, han har nok lurt seg ned til selvvasken i garasjen på Farmandsstredet.. :P

Aha ;) Ikke dumt det. Er det inn ved gamle statoil-stasjon, eller ?

Nei, det er i garasjen på Kremmerhuset, selvvasken der,varmt, tørt og godt nedi der ;) Står der helt alene i fred og ro, viktig så man får tørket skikkelig. Dørene var ikke frosne idag tidlig i 16 blå, og jeg var ferdig å vaske/tørke kl. 00 inatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, han har nok lurt seg ned til selvvasken i garasjen på Farmandsstredet.. :P

Aha ;) Ikke dumt det. Er det inn ved gamle statoil-stasjon, eller ?

Nei, det er i garasjen på Kremmerhuset, selvvasken der,varmt, tørt og godt nedi der ;) Står der helt alene i fred og ro, viktig så man får tørket skikkelig. Dørene var ikke frosne idag tidlig i 16 blå, og jeg var ferdig å vaske/tørke kl. 00 inatt :)

Det er ikke værst doktor;) Da har du gjort en god jobb. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Hvordan får du shinet Eisenmann stussene dine? Bruker du en en klut ellerno, for å komme skikkelig til mellom røra? Er jo snakk om få milimeter med klaring mellom røra :) Og hvilket produkt, og hvor kjøpes?

Bruker en klut ja, gammel mikrofiber eller.no og Autosol ;) Fåes kjøpt overalt, fra bensern til Clas osv. Husk å spyle først, for å få vekk sand osv.!

pic-25941.jpeg

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre...dårlig med det. Var i Sverige en tur idag da, med noen kompiser. Spylte avlitt i Statoil sin "høyttrykk" eller lavtrykk som jeg kaller det, før jeg dro til Sandefjord og tok båten over.

Var like jævlig, hvis ikke hakket verre når jeg kom hjem igjen!! Faen ta salt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten pakke fra USA ankom her forleden, med den nye såpa til Meguiars, litt mikrofiber igjen (får aldri nok) og 2 washmitts:

IMG_6235.jpg

Ennå ikke kommet til Norge denne, gleder meg til å teste ut:

IMG_6243.jpg

Ellers så har jeg vært i Sverige og hentet et slikt:

IMG_6256.jpg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her, ja. Du jo begynne å få en god samling bilpleieprodukter, Dr_S!!

Hva er forskjell på den nye såpa til meguiars, kontra den gamle? Gi gjerne tilbakemelding etter førstegangsbruk :) Hehe.

Gir et ekstra "friskt pust" til interiøret. Gjør ganske mye bare med et synlig ///M-merke. 8) Og selvfølgelig oljetemp.måler, og røde visere. Blir pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samlingen min begynner bli en viss størrelse på nå, ja :) Men er jo bare såvidt begynt, hehe! Moro å teste litt forskjellig også, selv om jeg nok trives godt med Meguiars som dere ser ;)

Ikke sikkert jeg kommer til å bruke glasset på det instrumentet fra M3, med M-logoen på...får se...men jeg kjøpte det fordi det var billig og jeg ville ha røde nåler uten å måtte grise med lakk osv slik som på forrige BMW.

Litt jobb blir det med å koble til oljetemp, men må vel nesten orke det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...