-Anders- Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 faen at jeg kjøpte den typen med flagg da! hmm.. går ikke ann å byt6te da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_rs Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 gratulerer medfin bil såg bra ut denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 gratulerer medfin bil såg bra ut denne Takk! Sånn til info kan jeg si at når en bestiller skiltene på Biltilsynet kan du velge med eller uten flagg/blått felt Så da var det ikke et spørsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Liten update idag da: Satte endelig på sommerhjula, kanskje ikke mest spennende tingen å gjøre da dekk og felger er like stort som vinter... Og samme type felg, hehe. Men fikk lakkert kalipperne, da de mildt sagt var stygge. Tok også av skvettlappene Fant ut at jeg trenger 4 nye skiver. De slissa skivene foran var bra slitt, kunne ikke kjenne slissene med fingeren omtrent.. Har nye på lur, så de kommer vel på om ikke lenge, med nye klosser også. (PS. GS har kampanje på EBC nå) Ser frem til å få tatt av alt av lister og polere opp lakken nå, å ta en motorvask. Luftfilter må renses også.. Litt bilder: FØR ETTER Bak: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Pusset du ikke ned kalipperene, og hvorfor demonterte du ikke dem før lakk? Tar jo bare noen minutter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Pusset de ned med stålbørste, slik jeg har gjort på tidligere biler. Ikke vits i å demontere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Da er det en pakke på vei fra Umnitza.com Sorte angeleyes! Har også bestilt bremseskiver fra bromsmannen.se, slissa og borra foran og bak. Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Supert Thomas, fikk selv en pakke fra dem idag. Og tror du faen ikke jeg klarte å ødelegge en ring mens jeg monterte........... . Men ser veldig bra ut med 4500K ringer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Noen som har bestilt fra USA før som kan si hvor lang tid det tar? Pakken er ennå ikke sendt ut av USA, ikke scanna inn så den kan spores engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Handla fra bimmian for 1år tilbake eller noe å det tok under 2uker fra bestilling Der kunne du da velge forskjellige muligheter fra FedEx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Handlet fra www.bimmian.com forrige uke. Bestilte på mandag, fikk pakken levert på fredag. De har bare et fraktvalg til Norge. FedEx Priority. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Jeg bestillte ringene fra Umnitza 19.03.07, fikk pakka på mandag, 02.04.07 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 bimmian er vel Canada..men har handla der før..de er kjappe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 Må vel komme med en liten update idag vel. Var på BMW og hentet et par småting igår: M3 3.2 bærearmsforinger og 328 emblem fra E46: Men idag kom den største pakka! Pakke fra Umnitza.com som var etterlengtet... Endelig angeleyes på touringen! Godt bereist pakke: Org lykt fjernet: Montert ferdig begge sider: Vanskelig å ta bra bilder i mørket, men her er noen: Ble veldig fornøyd jeg, blir vel også endel bedre totalt sett når xenon skal inn der om ikke lenge Lyser veldig sterkt i ringene, håper de er godt synlige i dagslys også.. Takk til 2mMy for lån av garasje og verktøy. (og bilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 kjekt med garasje vettu.. bare man fikk flyttet litt på det gamle amcar vraket! (og skremt hestene ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå