Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Da var touringen ren og pen igjen...forrige vask var for 14 dager siden :) Fikk testet ut aller nyeste shampo fra Meguiars, "Ultimate Wash n Wax" og den var jo bra nok den. ;) Ikke like god lukt som NXT, men men, hehe..

Gikk over etterpå med Ultimate Quikwax sprayen også, for å ha et tynt vokslag på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kaster du terningen til forskjellige shampooer da? Blir det ikke rent uansett? :)

Selvfølgelig blir det rent uansett, men det er faktisk forskjeller på shampoene. Jeg er litt kresen på at det skal være mye skum og den skal være drøy i bruk. Er også et pluss at det lukter digg :)

Tenkte du på hvordan jeg rangerer Meguiars sine såper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei lurer bare på generelt hva som er forskjellen på div. shampoer. Kan noen gjøre skade? Eller er det som jeg har trodd tideligere, at så lenge det blir rent, så har den gjort jobben sin?

Hvilken shampo står i dusjen da? Mequairs? ;):mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei lurer bare på generelt hva som er forskjellen på div. shampoer. Kan noen gjøre skade? Eller er det som jeg har trodd tideligere, at så lenge det blir rent, så har den gjort jobben sin?

Hvilken shampo står i dusjen da? Mequairs? ;):mrgreen:

En såpe beregnet for bilvask kan ikke gjøre særlig skade, men noen er litt tøffere mot vokslaget ditt enn andre.

Jeg bruker f.eks NXT såpa kun hvis bilen er skikkelig skitten. Er den nypolert og nyvokset, og bare skal vaske vekk litt vegstøv eller pollen, bruker jeg enten Soft Wash eller Gold Class shampo.

Nå som Wash & Wax har kommet, vil nok den ta over for Gold Class tipper jeg. ;)

Men uansett, jo sterkere du blander i bøtta, jo kraftigere er det mot voksen din.

I dusjen bruker jeg mere hudvennlige produkter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel Meguiars for Men :D

Hva er det første store treffet du har tenkt deg på til våren/sommeren Dr.?

Må få sett den live :)

Det blir nok Rudskogen 22. og 23. mai det...BMWCCN treffet. Man før det igjen er det jo vårmønstring i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel Meguiars for Men :D

Hva er det første store treffet du har tenkt deg på til våren/sommeren Dr.?

Må få sett den live :)

Det blir nok Rudskogen 22. og 23. mai det...BMWCCN treffet. Man før det igjen er det jo vårmønstring i Oslo :)

Ikke usansynelig at jeg kommer nedover på de store treffene som Rudskogen o.l.

Ett stykke å kjøre, men i godt lag og med spennende treff forran seg ser jeg lyst på det :)

(Vel og merke såfremt jeg er hjemme og ikke offshore noe jeg ikke styrer selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...