///Kristian Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Oh yes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Det har vi! Eller, vasket ihvertfall Gnukking kommer så fort veiene begynner bli nogenlunde tørre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Møkkete og jævlig: Nyvasket: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Voldsomt til dugg / is på rutene på første bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 blir mye dugg av svetting og prumping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Voldsomt til dugg / is på rutene på første bilde? Prøv å ta en bil fra -15 grader inn i garasje på +20 grader å se hva som skjer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Voldsomt til dugg / is på rutene på første bilde? Prøv å ta en bil fra -15 grader inn i garasje på +20 grader å se hva som skjer da En SVÆRT fuktig garasje..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Såpass kaldt der nede altså.. ligger på + 4-5 her. Her om dagen satte jeg meg i "solvarm" bil Jeg husker Dr_S nevnte klima for å hindre dugg, og det skjønner jeg med den pustingen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Såpass kaldt der nede altså.. ligger på + 4-5 her. Her om dagen satte jeg meg i "solvarm" bil Jeg husker Dr_S nevnte klima for å hindre dugg, og det skjønner jeg med den pustingen der Ja, men så har de jo sommer, noe vi på vestlandet ikke har sett på noen år hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Hehe, det var bikkjekaldt ute ja...-15,5 og fuktig og noe varmere inne på Kepler. Og hver gang porten gikk opp for å få inn neste bil som skulle vaskes, fylte hele lokalet seg med frostrøyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 kanskje jeg er litt harry:p men jeg kjører i allefall riktig bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Ikke så mye nytt som skjer her, går stort sett i vasking for tiden... Vasket den skikkelig grundig på fredag, la på et lag med TechWax 2.0 på panser og greier, lørdag var jeg i Asker en tur og etterpå var den like jævlig igjen, hehe! Nå er den så skitten at jeg ikke tør legge ut bilde av den engang....Bare denne snøen kan smelte vekk nå, så kan vi slippe all denne saltinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Bilen din så veldig blank og bra ut på fredag Liker godt lyden i den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Lei av vinteren nå, ja, måtte snøen forsvinne raskt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Bilen din så veldig blank og bra ut på fredag Liker godt lyden i den også Ja, da var den nettopp tørka, hehe...Liker lyden godt selv jeg Var det noe liv på B.skogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå