Dr_S Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Hvordan var det med frakt da du bestillte bilpleie fra Usa? Regner med du bestillte fra Meguiars.com? Du får ikke bestilt derifra med mindre du har en amerikansk adresse, eller en Jetcarrier konto, slik jeg har. Husker ikke frakten, var ikke stort. Pakken veide 2,6 kg...JC har greie priser sånn sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Liten kosepakke fra England ankom her om dagen....mye snadder! Forøvrig merket at speedometer viser ca 12 km/t feil ifølge GPS....etter jeg byttet til M3 tallskiver. Fikk vite at det ikke skulle ha noe å si, men noe er det iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Begynner å bli noe kjemikalier i stua nå ja Hvor mye billigere er det å handle fra England? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Liten kosepakke fra England ankom her om dagen....mye snadder! http://img.photobucket.com/albums/v162/ ... G_6599.jpg Pakke er alltid morro, uansett om man vet hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Og hvor bestillte du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Jeg bestilte fra www.shinearama.co.uk meget gunstig frakt der! Samt at pundet er lavt nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Hoho, vet hvertfall hvor jeg skal handle neste gang! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Fin side med MYE greier! Må man ha paypal, jetcarrier etc for å handle der? Hva måtte du betale i frakt forr pakka di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Fin side med MYE greier! Må man ha paypal, jetcarrier etc for å handle der? Hva måtte du betale i frakt forr pakka di? Må ikke ha Paypal nei...men jeg liker Paypal (og JetCarrier er USA) Vanlig VISA holder lenge det! Frakten kom på £7.66 Helt ok liksom... Men får vel en momsregning etter litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Ordna meg PayPal oog bestillte litt ting der igår kveld, så får vi se om det dukker opp noe. Prisene virker jo veldig greie på mye der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Ja, prisene er meget bra...og det går jo fortere med en pakke fra England til Oslo enn fra Oslo til Stavanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Blir spennende å se ihvertfall. Blir ikke bilen blank nå, så er det ihvertfall ikke produktene sin feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Hva har du bestilt? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 MEG-G9977 Meguiar's NXT Wash & Wax Kit (5 items) MEG-DC123 Meguiar's Deep Crystal Complete System (3x 473ml) MEG-G10307 Meguiar's ScratchX 2.0 (207ml) VAL-BRUSH-DASH-L Valet Pro Large Soft Detailing Brush (single) MEG-X1160 Meguiar's Ultra-Safe Wheel Spoke Brush (single) Da får vi se hvordan det blir. Det viktigste for meg var scratchX og step 1-2-3. Resten bare "ble med" Det kitet er vel igrunn unødig, men de var tomme for den vanlige store såpa, så da bestillte jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Har du fått testa MG 16#? Lurer på å prøve den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå