Dr_S Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Takk! Fine bilder! Ja, det fra depotsvingen aka "Dr_Snurr svingen " ble dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Din tur neste gang, Kristian Hehe, får nå se =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Da skulle bilen ha vært på EU kontroll, men har ikke fått somla meg til det ennå Har også vært vanskelig å få time som passer, men men... Får garantert feil på bærekuler foran begge sider, så derfor var jeg på Bilia på fredag og handla nye E30 bærearmer. Skal bli digg å få på, rister endel i rattet nå ved større hastigheter... Har også kjøpt to nye Dunlop SportMaxx dekk som er på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Kjekt med taktelt nå i disse ferietider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Hehehe! BMW "campingbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Haha.. kledelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Var på EU-kontroll idag da, hadde regnet med de skulle klage på bakdekka mine og bærekulene foran (de sa på EU sist at de var begynt å slippe) og det vanlige; angeleyesene. Tok ut xenon igår kveld og satte i vanlige halogen, hehe.. Men neida, eneste de hadde å sette fingeren på, var håndbrekket som var slakt og at en kalipper bak hang litt. Det er samme kalipper som jeg overhala ifjor, så må vel taes igjen. Men gleder meg til nye bærearmer foran, greenstuff og nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Da har dette skjedd: (fikk ikke tatt bildet rett etter runding pga dama hadde bilen) Har også disse to liggende klare til omlegging: Har også kjøpt inn nye bærearmer fra E30 som skal på veldig snart, samt greenstuff klosser foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Da har bilen fått nye E30 bærearmer foran, skal si det var forskjell ja....men de som sto på var nok modne for utskiftning uansett. Sitter mye bedre i svinger nå, merker det er tight og stabilt! Men det var en bra jobb å få de gamle av, hadde god hjelp av Øyvind som har skrudd mye på bilen min tidligere. Problemet var den mutteren som sitter ytterst mot bremsene, bolten den satt på snurra bare rundt ettersom den løsnet. Ved hjelp av rustløser, diger tang og skjærebrenner løsnet faenskapet tilslutt Litt varme på den så var den mere medgjørlig ja! All vibrasjon forsvant også under kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Jeg vil bare presisere til alle med E36 som skal bytte bærekuler foran snart, bytt til E30 bærearmer! Kjørte Tønsberg-Notodden igår og herregud og det sitter i svingene! Har riktignok Bilstein + stivere foringer osv, men styreresponsen er noe HELT unikt med disse E30 delene... Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Hva er egentlig forskjellen på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Forskjellen er at det er mindre gummi i E30 kulene, altså mere stivhet. Du kan selvsagt også bytte bare bærekulene og sette disse på E36 bærearmene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Lurer på litt mørkere blinklys foran, hva tror dere om disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 tror det blir fint i grunn =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå