Kai-P. Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Blir bra med nye blinkers, lignet egentlig veldig på de jeg hadde på min, tror det også var Depo-lykter. Vi gleder oss til Våler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Blir bra med nye blinkers, lignet egentlig veldig på de jeg hadde på min, tror det også var Depo-lykter.Vi gleder oss til Våler! Du hadde vel hvite blinkers på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Ikke på slutten, da hadde jeg mørkere, så slik ut: Skjermblinkersene bestilte jeg fra Ebay. De kan du se her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Da ankom det en liten pakke idag! Ble hentet litt seint da jeg tilfeldigvis oppdaget at den var ankommet butikken her, så tok bare et raskt bilde. Monteres imorgen eller.no Ehm, du vet at å bytte blinkere antageligvis går unna på halvparten av den tiden du bruker på å gå ut til bilen og tilbake ikke sant? Når det er sagt så var det jo veldig til forskjell. Nesten litt iriterende at jeg fikk nye blinkere i posten i går etter å ha fått en gammal paugeot i trynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Nå er de montert, bilde kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Rakk ikke se blinklysene dine i rundkjøringen på Kjelle i stad... Du og 2mMy i godt sig etter hverandre.... Kan nevnes at snuten stod langs med veien og ventet på noen, var ikke dere el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Moro å få prøve bilen Dr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Rakk ikke se blinklysene dine i rundkjøringen på Kjelle i stad... Du og 2mMy i godt sig etter hverandre.... Kan nevnes at snuten stod langs med veien og ventet på noen, var ikke dere el? var no politijakt i slagendalen og no greier.. vi kom vel et par biler etter politibilen med sirenene ista, skulle jo stoppa innom døgnet. kunne stått og jugd litt sammen med oss andre der idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Rakk ikke se blinklysene dine i rundkjøringen på Kjelle i stad... Du og 2mMy i godt sig etter hverandre.... Kan nevnes at snuten stod langs med veien og ventet på noen, var ikke dere el? Var det du som tuta? Moro å få prøve bilen Dr. Bare hyggelig, fikk jo testet din også en ny tur Fin Eisenmann-lyd i den nå Rakk ikke se blinklysene dine i rundkjøringen på Kjelle i stad... Du og 2mMy i godt sig etter hverandre.... Kan nevnes at snuten stod langs med veien og ventet på noen, var ikke dere el? var no politijakt i slagendalen og no greier.. vi kom vel et par biler etter politibilen med sirenene ista, skulle jo stoppa innom døgnet. kunne stått og jugd litt sammen med oss andre der idag Var faktisk helt tilfeldig at vi havnet på døgnet, hehe...var bare ute en kjapp tur jeg og sendte sms til Kristian, plutselig lå jeg bak tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 FØR: ETTER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Nice, very nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Kjempe flott e36 touring du har.. Bra du holder den fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Ble bra dette Thomas, men er passformen litt dårligere enn de gamle? Ser ut som de går litt mer inn og du får litt kant med karosseriet der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Rakk ikke se blinklysene dine i rundkjøringen på Kjelle i stad... Du og 2mMy i godt sig etter hverandre.... Kan nevnes at snuten stod langs med veien og ventet på noen, var ikke dere el? var no politijakt i slagendalen og no greier.. vi kom vel et par biler etter politibilen med sirenene ista, skulle jo stoppa innom døgnet. kunne stått og jugd litt sammen med oss andre der idag Skal gjøre det neste gang, hadde litt dårlig tid da vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Rakk ikke se blinklysene dine i rundkjøringen på Kjelle i stad... Du og 2mMy i godt sig etter hverandre.... Kan nevnes at snuten stod langs med veien og ventet på noen, var ikke dere el? Var det du som tuta? Jeg bærta hehe.. hadde akkurat tuta på ei kjerring i en Toyota Carina som kjørte på tvers gjennom rundkjøringen v/Tess.. så hadde blitt drøyt å tute deg ned også da måtte folk tro jeg var galemathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå