Richie85 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Så du stod parkert på farmandstredet i går, blank og ren.. lyst til å shine e46n min litt el? hehe.. kunne trengt noen omsorgsfulle hender.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Hadde ikke fått med meg at du hadde 325XiAT, Løken....spennende Er den ille i lakken eller? Farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Joda, tilbake der jeg hører hjemme doktorn.. hehe.. Den er Orientblå met.. kunne trengt omsorg.. har gått noen mil.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Skjønner. Du kan skru på min og jeg polerer? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Hvis du skal ha på nytt senkesett kan jeg sikkert hjelpe deg med det. Kanskje du hadde hatt lyst til å shine opp bilen min en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Hvis du skal ha på nytt senkesett kan jeg sikkert hjelpe deg med det. Kanskje du hadde hatt lyst til å shine opp bilen min en dag? Har ikke kjøpt noe ennå, lyst på H&R da men... Er et andre par småting som må fikses også..bensinmåler og termostat bl.a. Vi kan sikkert gjøre en deal på det, Kai! Og...har du fått deg E39 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Jupp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Det får'n si...skjedde med E34'n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 I vinter ble jeg påkjørt av en anleggsmaskin. Bilen fikk såpass store skader at jeg fikk et oppgjør fra forsikringsselskapet og solgte bilen videre som rep.objekt/delebil. Etter det fikk jeg et illebefinnende og prøvde et annet bilmerke. Nå var tiden inne for å komme seg tilbake til det riktige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Hehe, ender stort sett opp sånn...tilbake til det gode gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Rart med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Fikk ikke med meg dette, jeg.. ser ut til at det ordnet seg via Kai hvertfall? Kan vi ikke få til et mini-treff snart da? Nå som Kai er tilbake der vi liker han, så blir vi jo noen folk og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Det er jeg klar for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Du må få opp noen nye bilder nå før sommersesongen er over! Er jo THE e36 touring på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Fikk ikke med meg dette, jeg.. ser ut til at det ordnet seg via Kai hvertfall? Kan vi ikke få til et mini-treff snart da? Nå som Kai er tilbake der vi liker han, så blir vi jo noen folk og? Ja, hører det er dårlig med treff for tida, nye styret i Vestfold har kanskje hatt mye å gjøre i det siste? =) Forslag til tid og sted? Jeg er med jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå