Richie85 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Ikke bytt til gule! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Ikke bytt til gule! Vil vel egentlig bare teste hvordan det er, er ikke mange hundrelappene det kommer på uansett... Planen var xenon i tåkelysene, men orker ikke tanken på splitte opp og lodde osv. LED pærer ga for svakt lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Splitte og lodde? hva snakker du om? du mekker til en hunn og en hannkabelsko på pluss og minus, og så har du xenon... tar jo 10 minutter! Skal du ha gult, syntes jeg ALLe frontlys bør være gule... jeg har faktisk vurdert å fjerne grøftelys, bare for å gjøre noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Hvor fester du kabelskoene da? Og hvordan får du ledningene inn der du skrur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 jeg hang ballastene fast i innerfangeren med strips, så klippet jeg ledningene til orginallysene, satt på kabelsko. gjorde det samme på ledningene til ballasten, laget et lite spor til ledningene til pæren i plasten på grøftelyset og vips var jeg ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Ikke mye nytt å melde her....må bytte div. småtteri før kulda setter inn. Ellers går det mest i vask og shine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 med andre ord bare hobbyarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Pen bil Dr.s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 med andre ord bare hobbyarbeid Skitten bil er det verste jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Pen bil Dr.s Takk! Flott din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Bestilt ny vannpumpe. Så får vel få bytta den og termostaten (har den liggende) før vinteren. Samt oljeskift Bensinmåler virker fremdeles ikke, men etterfyller så ofte jeg kan Og nå har bilen gått på 99 oktan siden sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Tankmåleren er garantert kabelbrudd v pumpen! Lodd den, så er det fikset. Husk å ha minst mulig i tanken! (lokket under baksete, høyre side) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Tankmåleren er garantert kabelbrudd v pumpen! Lodd den, så er det fikset. Husk å ha minst mulig i tanken! (lokket under baksete, høyre side) Ja, var egentlig det jeg håpet på også, er jo en høvding for ny måler! Har hatt av baksetet og prøvd få opp lokket der, men satt jo som limt....ser BMW har et eget spesialverktøy til å vri det opp, men bør vel gå an med noe jeg banker med? Hvorfor minst mulig i tanken? Pga søling mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Brukte ett stort flatt skrujern og en hammer, så slår du den rundt. Det går helt fint. Er litt stress å lodde, men det går. Tror det er en klassisk feil på e36, så sjekk før du kjøper noe ny måler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Sette på skvettlappene igjen til vinteren tro? Er et par vintre siden de satt på bilen..Er forøvrig org E36 skvettlapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå