Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Liten krise oppsto plutselig på nyttårsaften på vei hjem fra jobb, men skal se om ikke jeg får fikset dette imorgen.

Så har samme greia dukket opp igjen som ifjor vinter, skiltlyset skrur seg ikke av. Er heldigvis LED så håper ikke det tapper batteriet helt. Ifjor var det også lys i speedometer etter at tenning var skrudd av, nå så jeg bare skiltlyset lyste..

Moro med sånne feil. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag sto bilen i varm parkeringsgarasje hele dagen på jobben, da hele bilen var dekket av fryste vanndråper fra regnet igår. Da jeg hentet bilen etter jobb, lyste ikke skiltlyset lenger....virker som det er frosten som gjør at det skjer..hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at den "lille krisen" som oppsto på nyttårsaften, har fikset seg selv. Det som skjedde var at nøkkelen i låsen gikk plutselig bare rundt og jeg fikk ikke låst bilen! Krise! Så har vært noen dager nå hvor jeg har sovet dårlig på natta, ja...

Har hatt bilen innenfor øyesyn daglig på jobb, også. Låsen på bakluken har ikke virket på lang tid, så var ikke sjans til å få låst dørene eller satt på alarm.

Jeg tenkte at jeg kunne jo skaffe meg en fjernkontroll til alarmen, slik at jeg ihvertfall fikk alarmert kjerra. Har en DEFA alarm montert. Så jeg kjøpte en slik igår, men han jeg handlet den av visste ikke så mye om DEFA og var mest negativ til alarm i bunn og grunn....

Så sjekker jeg med manualen og det viser seg at min modell ikke ble levert med disse små dingsene :) Kun aktiveres via fjernkontrollen på nøkkelen, som aldri har virket de 5 årene jeg har hatt bilen.

Tilbake for å returnere varen idag og på veien dit bestemte jeg meg for å rett og slett nappe av plusspolen på batteriet for å se om jeg fikk tilbake turteller, vanntempmåler og km stand. Samt at lampa for håndbrekk og en til jeg ikke husker i farta, lyste. Koblet på batteriet igjen og alt lyste normalt igjen....Det merkelige var at også sentrallåsen virket med nøkkel igjen?! Jeg trodde låsesylinderen hadde tatt kvelden siden den bare gikk rundt og rundt...

Jaja, det fungerer ihvertfall nå og det er det som teller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...