Mexos Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Jaja, igår klarte jeg det store Skulle på polet på Bømlo og hadde det litt travelt så låste bilen og smalt igjen døra helt sikker på at min fru hadde bilnøklene med seg, noe hun ikke hadde. Så der sto jeg plutselig midt på en travel parkeringsplass med nøklene til svigermors E36 låst inne i bilen. Så heldig som jeg er så fantes det heller ikke noe reservenøkkel til denne bilen så da var det rett opp på Jernia og kjøpe Ståltråd Etter mye stress og fikling klarte jeg å lure ståltråden inn på siden av førerdøra og fikk løkka over stanga til låsen og fikk dratt den opp Så vil anbefale folk å huske bilnøklene sine for dette var et lite kjekt tidsfordriv i sur vind med mange skeptiske tilskuere
Bimmerfanatic Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Hørtes litt småkriminelt ut det der! Og på en annen side så er det litt surt å tenke på at en ståltråd er nok...
John H Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Hehe, sikkert mange som glante da ja På Bømlo nå igjen altså? Feire nyttår her også?
Mexos Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 Hehe, sikkert mange som glante da ja På Bømlo nå igjen altså? Feire nyttår her også? Ja har vært her siden 2. Juledag. Skal være her til fredag. Nyttårsfeiringen tok plass på Stord i år, noe som ble en stor skuffelse Har fått inntrykk av at alle snakker om alle her på øya så ryktene flyr sikkert om meg no om at jeg sikkert har en kriminell bakgrunn i Trondheim og at jeg sikkert var med i en innbruddsliga osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå