Gå til innhold

Kjøpe bil i Tyskland, trenger hjelp?

ropa
 Share

Anbefalte innlegg

Noen biler kan man få igjenn mums på. Det kommer ann på om mumsen på den bestemte bilen allerede er frigjort eller ikke. Dette vet selgeren. Hvis mumsen ikke allede er frigjort tror jeg det er 12% å få igjenn i Tyskland. Når man skal tolle bilen inn i norge må man betale norsk mums av kjøpesummen. Da er det et kjent triks å ha en fake kontrakt med en lavere kjøpesum, slik at det blir mindre beløp å betale mums av....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du søker på biler på www.mobile.de kann du se nedom teksten som gir deg bilinformasjon når du har funnet en bil og nede på siden står det noe sånt som forhandler zeitse =) og der kann du jo se på bilene som forhandleren har å tilby i tillegg har du jo autoscout24.de elr noe lignende =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bilene er midt i blinken for meg, ser egentli etter en sort med m-pakke (sportstoler er å et ønske og klima hadde vel vært kjekt å ha)

Interiør bør være av mørk farge. Km bør være ihvertfall under 100km.

Men har jo ingen anelse om hvor mye disse bilene skulle ha kosta meg for å importere inn, noen som har peiling?

Har jo funnet biler som kun koster 9900euro, det hørtes extremt billig ut, kanskje for billig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da var de helevetes avgiftan, MONGONORGE!!

Har tenkt om man i det hele tatt sparer enn dritt, men vanskelig og finne akkurat den bilen man vil ha i norge, uten å måtte betal mellom 300-400tusen.

kanskje man sku flytte til svergie og kjøpe seg en Bmw M3 e46, koster jo kun 450tusen for en ny en :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...