tobben! Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 nydelig bil Men husk på å skru fast forsterker/basskasse da, den der kan bulke bagasjerommet ditt kraftig hvis den setter fart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hehe.. tusen takk da folkens:) ang kasse å forsterker så er det 2 borrelås "striper" under kassa, så den rører seg ikke en millimeter. å forsterker står veldig trygt den også hvite blinkers rundt hele kommer når økonomien er litt bedre. noen som har no forslag til hvor det er billig å bestille foringer i forstilling og skiver fra? (fjærner byttes i e30 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 noen som har no forslag til hvor det er billig å bestille foringer i forstilling og skiver fra? Skal du skifte skiver, så bør du handle av ampe her på forumet. Jeg handlet og monterte disse på min Touring i Mai 2006. Skivene er like blanke ennå, og prisen er meget bra . Du får sammenlikne priser på foringer hos disse. http://www.motortechnik.no/ http://nettbutikk.gsbildeler.no/ http://www.koed.dk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 okej... tusen takk:).. skal sjekke litt rundt da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Er veldig fornøyd med mine ampe Brmbo's jeg også! Bare å handle i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 ja.. bare rane en bank først.. liker ikke være blakk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 hva med hvite blink på sia òg? Hvite blinker, yes please Imens kan du jo spraye den sort, spray for du kjøpt på tuning.no Lyser gult når blinkern er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 spray har jeg vettu:).. men er ikke sikker på om jeg vil ha de sorte.. tror heller jeg kjøper hvite snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Er det første vintern med lappen? må ta det med ro nu da går som regel gæli den første vintern *snakke av erfaring* den bilen er for fin til og bulkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 hehe, nei jeg har ikke lappen før i mai jeg.. like greit så den ihvertfall holder ett år til:P (flink til å kjøre gris) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Hvordan er lyden med den basskassen? Ein kompis lurte på om eg ville kjøpe hans....den er maken til den du har.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 lyden er helt ok:) tok en basstest å da skrangla dt i barskapet i andre enden av huset.. men som med alt hi-fi må man jo ha en grei forsterker.. min 2000w magnat mono forsterker fungerer ypperlig til den kassa;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Ok.....så lyden kommer greit igjennom plata bak baksetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 den "stoff" plata her jeg tatt ut.. å den "metall" greia bak midtarmlende har jeg banka ut.. da funker det helt ok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå