jml///mpower Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 ønsker å kjøpe styling, skinn interiør og pent ratt/girkule til min e34 angel eyes og annet kult er også av interesse....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Har baklukespoiler med bremselys og lyktelister liggende. Lakken er meget bra på spoileren, men lyktelistene har noe steinsprut og kunne trenge ny lakk. Fargen er diamantsvart. Har også et sett med hvite blinklys foran, komplett med pære og pæresokkel. Selges billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jml///mpower Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 Har baklukespoiler med bremselys og lyktelister liggende.Lakken er meget bra på spoileren, men lyktelistene har noe steinsprut og kunne trenge ny lakk. Fargen er diamantsvart. Har også et sett med hvite blinklys foran, komplett med pære og pæresokkel. Selges billig dett har jeg desverre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Turbo-knut:hva er billig? Kan være interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Turbo-knut:hva er billig?Kan være interessert... For å ikke ødelegge m_touring sin salgstråd, sender jeg deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå