E36-M-Tech cab Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Hei noen som veit ka mål som funker bra med 2 10" subber. F.eks med Rockford Fosgate p2 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Om noen har til 2x12" også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... &start=112 Mulig dette kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Nemmen, tråden min ble jo nevnt her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Hva med kassa mi? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=39695&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Din passer ikke under cab'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Hvis min ikke passer under cab'n,kan jeg ikke skjønne at du får inn 10" der... Hva er høyden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Jeg har 2 10 der nå, den er like høy som elementet, 26,4 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Ok,da så.Trangt der da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Hei.. har kasse tegning men du må ha autocad for å få åpna den.. der står det mål instrukser å alt til 2*10 i E-36 cab! men den er beregna på min bil å der har jeg laga nytt gulv i bagasjen! kan ta bilde hvis det er av interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 send ivei:) mikaelft@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 skal ta bilder senere i dag for da skal jeg montere inn anlegge igjen! Skal ha prøve skilt i morgen så da må jeg jo ha musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Skal bygge kasse til min bil straks så tegning av kasse hadde vært topp! Har 2 10" Rockforf Fosgate P2 subber Ble anbefalt å bygge kassen slik av bilradiospesialisten med elementene og bassportene mot skiposehullet. Så var det veldig viktig at det var tett imellom bakseteryggen og kassa slik at luft ikke sveik imellom der og bagasjerommet for da ville alt trykket forsvinne bak i bagasjerommet istedet for inn i coupeen. Må beklage mine dårlige skills i Paint, men regner med folk forstår hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Samme som jeg har det, bare at jeg har i lukket kasse (36liter totalt), du trenger rundt 73l. så det blir ikke mye plass igjen i bagasjerommet om du skal ha bassrefleks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå