Styletech Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 les pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Har bud på 4... kl 1800: bud på 5. Drar i morgen og ser over bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2007 Ser ut som den går for 6. Er ikke noen upris... Egentlig bare ei helg for å få den helt grei Ny kjølevifte,vinterdekk og i værste fall ei topp-pakning. Hente skilter og bare kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2EaSy Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 hvis ikke bilen er solgt så kjøper eg den her og nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 solgt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 Var en som skulle ha den , men ser ut som det blir vanskelig å få betalt... har bud på ca 9K... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Var en som skulle ha den , men ser ut som det blir vanskelig å få betalt...har bud på ca 9K... bytte den med båtprosjektet mitt da så er du kvitt bilen tar bilen usett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 Nei, nå er jeg dritlei av mer eller interesserte "kjøpere". Var ute å kikket på den igjen i går og kan si at dette blir et fint lite vårprosjekt Legger ut en egen prosjekttråd så får dere se hva jeg gjør med den der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Nei, nå er jeg dritlei av mer eller interesserte "kjøpere".Var ute å kikket på den igjen i går og kan si at dette blir et fint lite vårprosjekt Legger ut en egen prosjekttråd så får dere se hva jeg gjør med den der... jammen da hadde du hatt et fint prosjekt om du tok båten in da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2EaSy Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 sånn som eg ha skjønt d så er d ikke kjøprean som e probleme hva nok heller du som er så usikker om du ska selg den ! såe ikke skyld på kjøperan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg