ChrZZ Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Noen av dere som har hatt/har den uheldige erfaringen med at dårhåndtaket eksternt ikke går ned igjen etter at man har brukt det (altså, lukket opp døren). Står liksom ute i maksposisjon Leste i tråden på et engelsk BMW-forum hvor det i tråden "du vet du har en E36 når..." kom frem at dette var noe folk hadde en del problemer med. Jeg hadde da ikke problemet når jeg leste dette, men har nu fått dette. Ved et søk på ordet "dørhåndtak" her på forumet, så gir det bare (?) tråder om problemer med slark i det innvendige håndtaket, og det er jo ikke dette jeg har problemer med Så... er dette noe som enkelt kan løses, eller snakker man evt bytting av hele dørhåndtaket i et nytt ett? (tar jeg fra en brukt bil, så vil jeg vel få dette problemet igjen senere). "Håper" noen har hatt dette problemet, og har fått løst det uten å måtte bytte heile shiten
ChrZZ Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Skrevet Januar 1, 2007 Kan vel ikke være det, for jeg glemte å legge til at hvis jeg dytte litt på den, så spretter den ned slik den skal. Så virker som at den har "kilt" seg fast i maksposisjon..på en måte.. Den er fast i fisken, og spretter inn hvis jeg holder den ikke helt maks ut og slipper den, så kan vel da ikke bare være en fjær som har hoppet av, for da ville den vel ha vært slik i alle posisjoner?
kabeldeigen Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Nope, smøring WD40 kanskje, hehehehehe eller kanskje den går over max merket sitt....Må nok åpne å se hva som skjer Tror kanskje det er noe i klem ja
Mauro Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Nope, smøring WD40 kanskje, heheheheheeller kanskje den går over max merket sitt....Må nok åpne å se hva som skjer Tror kanskje det er noe i klem ja Seriøst, prøv litt smørespray. Funket som juling da det skjedde på min bil. Edit: Skriveleif.
Gjest Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Nope, smøring WD40 kanskje, heheheheheeller kanskje den går over max merket sitt....Må nok åpne å se hva som skjer Tror kanskje det er noe i klem ja Seriøst, prøv til smørespray. Funket som juling da det skjedde på min bil. Støtter denne. WD40 gjorde underverker med mitt håndtak også.
ChrZZ Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 Må jeg trenge å demontere heile skiten, eller vil det evt kanskje bare holde å ha det sugerøret på en WD40-boks, og peise det inn på den måten?
kabeldeigen Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Prøv med sugerøret du, peis inn under håndtaket i oppe posisjon
Superbeetle Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 hmm jeg har akkurat samme problem på min bil. Jeg og Vi får ta en wd fluid aksjon å se hvem som er best
espen lysholm Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Hei! Som regel funker WD 40 en liten stund før problemet er tilbake igjen. Dra på biltema å kjøp hvitt smørefett (teflon spray). Dette forsvinner ikke ved bruk av avfettingsstoffer el.l ved vask. Holder lenger.
Analex Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Får prøve å smøre det, glemte seff å kjøpe fett når jeg var ute i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå