325icab_88 Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Da var det på tide å selge go-peden som jeg har hatt siden jeg kjøpte den ny i 2004. Mopeden er meget pen og godt vedlikeholdt. Plombene er tatt og det er montert stor Dellorto forgasser 26mm med powerfilter og en trådløs politiknapp. Selges ca kr 19 000,- eller bud! Ring eller send sms når som helst på 92013428 Peden står i Sarpsborg, Østfold
Anderslien Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Litt offtopic: Har du kun uplombert, også kjører du med 26mm forgasser? Går den rent da? Fordi det er jo helt overkill. Skal bruke maks 21mm hvis du har effektanlegg liksom. Annbefalt 17,5mm til uplombert/effektanlegg.
325icab_88 Posted January 3, 2007 Author Posted January 3, 2007 Litt offtopic: Har du kun uplombert, også kjører du med 26mm forgasser? Går den rent da? Fordi det er jo helt overkill. Skal bruke maks 21mm hvis du har effektanlegg liksom. Annbefalt 17,5mm til uplombert/effektanlegg. hehe måtte komme Kun uplombert ja og 26mm Går rent og pent som bare det Hadde en Tp75cc sammens med gasseren og MHR potta før....men solgte sylinder og potte
bmw328ci Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 og en trådløs politiknapp. det betyr Det betyr at du trykker på en knapp som gjør at mopeden ikkje får max turtall.. Dette er greit å ha når politiet har huka deg inn og satt din blod-trimma moped på test-rulle for å måle toppfarta.. snuten får seg en overaskelse da når den bare går i 45Km/t på rulla Har du aldrig kjørt moped du eller "Toro"??
Toro Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 og en trådløs politiknapp. det betyr Det betyr at du trykker på en knapp som gjør at mopeden ikkje får max turtall.. Dette er greit å ha når politiet har huka deg inn og satt din blod-trimma moped på test-rulle for å måle toppfarta.. snuten får seg en overaskelse da når den bare går i 45Km/t på rulla Har du aldrig kjørt moped du eller "Toro"?? hehe.. jo, men jeg lagde dødmannsknapper, så den ikke starta når det gjelder mopeder så hadde jeg sikker 25 stykk fra jeg var 10 år og frem til jeg var 17
325icab_88 Posted January 3, 2007 Author Posted January 3, 2007 da kommer det en og ser på den i marra ingen som trenger et billig fremkomstmiddel?
Recommended Posts