PIIIPower Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Ok, haster denne om noen gidder å svare... Driver å skal titte litt på høytallerene foran på e39'n, men får ikke av dørpanelet helt.. Det sitter fast i noe metallklips i toppen og jeg skjønner IKKE hvordan jeg får løs panelet fra disse... HJELP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Riv det av bare.. Koster ikke så mye for noen nye klips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lomsdalen Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Det er bare og dra (nappe) dørtrekket mot deg, rett ut i fra selve døren. den sitter ganske godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 knaker i panelet... skal panelet opp, eller sideveis for å slippe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 fixa det.. løfte innenifra og ut Men likte ikke det jeg så det da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå