Compomotive Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Ønskjer kjøpe E30 325IX Touring eller E34 525IX Touring Alt av interesse. Mvh Rosenlid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Står en fin 525IXTpå AUTODB tror det var 95 mod til 69K... Hatt penger hadde jeg handlet i går Få høre hvordan det går ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Compomotive Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2007 Den sto til salgs en stund på finn.no men mener den ble solgt. Ringte for sikkerhets skyld på den i kveld. Var solgt ja.... Må lete videre... Har ringt på en 325IX som står til salgs på Autodb for 32000,- men den trenger retting og lakking på begge sider. Har gått forholdsvis lite men... jeg syntes det var litt mye.....Noen meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Mod og km? Utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Compomotive Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 1992 mod, 199000km, grått stoffinteriør Fekk se flere bilder enn det som er på autodb. Bulka hele høgre siden.Kunne se ut som kontakt med rekkverk eller lign. Sor bulk i venstre fordør http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1344002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg syntes det ble for dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå