muska Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Kan sikkert vurdere andre biler i innbytte også....... Ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Tydligvis ikke rette forumet til å selge en slik bil....synd da man ser intr. med henhold til visninger kontra svar.... Men da fikk jeg prøvd det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Tydligvis ikke rette forumet til å selge en slik bil....synd da man ser intr. med henhold til visninger kontra svar.... Men da fikk jeg prøvd det også du traff nå en av de beste bmw forumene her til lands, men er tross alt en "veteranbil", så er nok bare å vente på rette entusiasten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Okey Har fått mer rspons på både FINN og BMWCCN samt klassiker klubben..........Tror det støste problemet er at folk flest les (uten BMWkjennskap) ikke vet hvor skjelden egentlig en 3,0 CSI er kontra andre CRer. Vet kun om en modell som er mer skjelden enn 3,0 CSI og det er 3,0 CSL ............. men hva vet jeg liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Det som nok er saken er at de fleste her inne neppe har råd til å bruke så mye penger på en bil som kun kan brukes på stas. Gjennomsnittsalderen på forumet her vil jeg tippe er i 20-årene, mens aktuelle kjøpere av en slik bil gjerne er litt eldre, ressurssterke personer. Personer som ikke har noen problemer med å holde en slik bil i en varm garasje, påkoste den nødvendig vedlikehold, og gjerne har en nyere BMW til daglig kjøring utenom. Så min oppfatning er at du får mange svar her for det er mange entusiaster som liker bilen, og gjerne skulle hatt den, men som ikke får gjort noe med det pga. finansiering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Jaja........ Det var et forsøk.Den spiser ingenting der den står. Så får heller låne den bort til spesielle venner som vet å behandle en gammel bil riktig Den blir jo aldri mindere verdt om man tar vare på den Den ligger nå her ende så jeg får se an saken. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Ingen av dere som har fedre,mødre,onkler,tanter, besteforeldre el.lign. som kunne tenkt seg en bil å kose seg med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Går det an å få se noen bilder av cslen deres?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Skal prøve å sende men er ganske fersk på data Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Må vist ha litt hjelp...prøver senere ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Må gjerne sende til meg og hvis det er lettere å sende på epost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Førstemann med 90.000,- får csien... har ikke lagringsplass til den lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Har du vært i moss med den? på garasje treff hos Evind Mikkelsen og Robin Guldager? tror jeg har sett bilen din, ser nydig ut, iallefall utifra bildene! Men hvorfor selger du så billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Hei Steffen... Marianne her samboeren til Odd, Ja den var der i høst. Pappaen din var her i stad han... Jeg har ikke lagringsplass til den dessuten har vi CSLen og 2,8en vi kjøpte av din far Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg