Gå til innhold

75 3,0 CSi

muska
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tydligvis ikke rette forumet til å selge en slik bil....synd da man ser intr. med henhold til visninger kontra svar.... Men da fikk jeg prøvd det også :?

du traff nå en av de beste bmw forumene her til lands, men er tross alt en "veteranbil", så er nok bare å vente på rette entusiasten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey :? Har fått mer rspons på både FINN og BMWCCN samt klassiker klubben..........Tror det støste problemet er at folk flest les (uten BMWkjennskap) ikke vet hvor skjelden egentlig en 3,0 CSI er kontra andre CRer. Vet kun om en modell som er mer skjelden enn 3,0 CSI og det er 3,0 CSL ............. men hva vet jeg liksom :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som nok er saken er at de fleste her inne neppe har råd til å bruke så mye penger på en bil som kun kan brukes på stas.

Gjennomsnittsalderen på forumet her vil jeg tippe er i 20-årene, mens aktuelle kjøpere av en slik bil gjerne er litt eldre, ressurssterke personer.

Personer som ikke har noen problemer med å holde en slik bil i en varm garasje, påkoste den nødvendig vedlikehold, og gjerne har en nyere BMW til daglig kjøring utenom.

Så min oppfatning er at du får mange svar her for det er mange entusiaster som liker bilen, og gjerne skulle hatt den, men som ikke får gjort noe med det pga. finansiering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja........ Det var et forsøk.Den spiser ingenting der den står. Så får heller låne den bort til spesielle venner som vet å behandle en gammel bil riktig :) Den blir jo aldri mindere verdt om man tar vare på den :D Den ligger nå her ende så jeg får se an saken. Takker for svar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...