Arimanni Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 da hadde jeg diesel bilen d var mest hk i. husker ikke hvor mye da.. 130?? den gikk greit brukte lite diesel og funket helt fint.. Den som eg kjøyrte var ekstremutgava av 605 og hadde forventa litt meir kvalitet av den enn det eg gjorde. Men det er no ein bil fra ca 1990, men ein BMW fra det samme året, var betre å kjøyre. Etter min meining. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 tror ikke vi skal samenlikne varebiler med personbiler... vi har 2004 mod caddy på jobben og de er ikke gode å kjøre. bremsen er en av/på bryter og den slipper latterlig fort i sving. livsfarlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 jo hvorfor ikke sammenligne det ? i den sammenligninga la jeg mere vekt på ting som, clutsj innredning etc etc , enn det jeg gjorde på selve kjøreegenskapene som i alle fall ikke kan sammenlignes trykka man inn clutsjen så stopper jo bilen , heeh , sånne ting jeg tenkte på. kjøreegenskaper gidder jeg i alle fall ikke sammenligne , for det er så stor forskjell at jeg kan ikke beskrive det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Min e34 er på service om dagen. så jeg kjører rundt i en 87-modell Pysjå 205.. DET suger det.. hehe.. Amazonen er faktisk milevis foran 205'en når det gjelder komfort, motorkraft og interiør. Det sier jo endel.. Men nå er jo Amazonen litt mer sjarmerende å kjøre enn 205'en også da. Må si jeg gleder meg MYE til jeg får tilbake godbilen til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 har selv en e34 sedan. ifjor vinter kjørte jeg en honda civic shuttle -91 ( slik wannabe kassebil ), samt en 190e og en Renault Laguna 1.8RT -94. ingen av disse bilene kunne måle seg med bmw'n når det gjaldt kjørekomfort. Og har kjørt en del andre biler ifra ca samme årstall. Mitshu Galant -96=uff null-komfort, Mercedes e-klasse limmo!=nærmer seg. men, den bilen jeg har kjørt. som faktisk er nærmest komfort'n ( om det ikke hadde vært for at stolene er laget for små små små små japser) til bmw'n min. er en mazda 626 -87. Det er riktig nok ikke en hvilken som helst mazda men nok om det.. men ja. deler deres mening her. bmw = komfort og kjøreglede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå