Richie85 Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 gir deg 66 viss du stiller kmstanden ned til 128 000 Finn deg en annen bil da vel? sikkert plenty du kan få kjøpt for 66 som er skrudd, fremfor en ærlig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 gir deg 66 viss du stiller kmstanden ned til 128 000 er du helt skada? hvorfor i h..... skal han stille den tilbake 100.000km?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 my rare folk hger i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 gir deg 66 viss du stiller kmstanden ned til 128 000 er det mulig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 hehe. ja mye rart ute å går.. Skal ha denne bilen i bakhodet. skal handle ny bil. men er litt usikker. er innen for prisklassen jeg tenkte på og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Beklager OT, men:Oppheimen: Hvorfor stille tilbake? Pga forsikring? En jeg kjenner stilte tilbake noen 10-talls tusen km på en Auda A6 1.8T pga noe med at forsikringen ble billigere, og sålenge man opplyser eventuell kjøper om at KM-stand er tilbakestilt, så er det vel "ok", men generelt så syns jeg det skal være slik: "man kjøper ikke bil hvis man ikke har råd til utgiftene ved bruken av den" Men nå vet jeg jo ikke om dette er tilfelle for deg Ellers en helt nyydelig E36! Akkurat slik de skal se ut! Lykke til med salget! får ikke billigere forsikring ved å skru tilbake kilometer før du får bilen da,med mindre du oppgir et annet tall til forsikringen.du kan tjene på det hvis du har kjørt over,og stiller tilbake,da slipper du å sette opp km i forsikringsavtalen.så det eneste jeg kan tenke meg at han vil ha ut av dette er vel at bilen får en høyere verdi pga færre kjørte km. men man spør vel ikke om selger kan gjøre dette??? natta!! forresten en meget pen og gjennomført bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 int bytte dyrere bil? 325i cab skinn ac største kj.comp osv. mauritsiusblå og nyoverhalt strøken motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei lurer litt på de felgene, hva slags innpress og hvor går det an å få kjøpt dem, er det veldig "bua" spiler? tenker om de ser breie ut enn det dem egentlig er. -Kjetil Liten gratis bump. Kul bil forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Husk at det er kun 3 stk av denne modellen i norge,, om d ikke har kommet fler i di 2 siste årene!?!? Jeg har en Synn jeg har pelt denn og bygd denn opp på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_Alex Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 ingen som vil bli eier av 1av3 av denne typen BMW..? prisen er nå 85000kr for Bimmers medlemmer.. hehe.. ellers har jeg nettop tatt tilstandsraport på den og har bilder klare om noen vil maile meg etter mer info.. rå bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 du var ikke int i dyrere bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_Alex Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 nei desverre,,, men noe billigere kan være aktuelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_Alex Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_Alex Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 opp.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Fin bil det der..Hvordan er den i lakken, med tanke på matthet??Er det mye ventil-tikking??Rust??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg