Tom_Alex Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 lakken er veldig bra ja.. hvet ikke hvor flisa er jeg men jeg hentet den i hardanger.. hehe... prisen eller budet " det høyeste jeg har" er på 75000kr... kommer noen med det samme før han kommer så selger jeg.. eller om du byr over så kan jeg kanskje holde den av litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 joda. men det er nok den bilen. 75.000,- er ingen upris for en isbil.. kremt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_Alex Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 nei.. dette er en super pris!! må selges før uke 7 pga syden tur og forlovelse ringer,,, hehe.. og kanksje stasjonsvogn,.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 nei.. dette er en super pris!! må selges før uke 7 pga syden tur og forlovelse ringer,,, hehe.. og kanksje stasjonsvogn,.. hehe.. Stakker bruke pengene fra bilen på ring å tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_Alex Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 neida.. dette blir supert.. bilen skulle gå allikevel da jeg skulle ha noe billigere.. så.. hehe.. men av og til må man vel kanskje ofre seg litt.. hehe.. men det er hun verdt!!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Fantastisk nydelig bil!! er denne fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 lyst til å bytte i en 318i touring? 96 mod. nylig vært på service hos alf lie og påkostet 25000,- 2 sona klima bl.a.. sort int. pen grå farge på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 gir deg 66 viss du stiller kmstanden ned til 128 000 Er det mulig Gjør det sjøl Billigere forsikring blir det neppe, trur heller fyrn sku prøve å selge den for det dobbelte!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Int i caben min pluss et mellomlegg på 20.000,- +? ligger annonse på side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_Alex Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 da var denne solgt.. fikk 67000kr uten felger og dvd.. dvd solgte jeg etterpå for 5000kr og felger fikk broderen for 5000kr.. ikke helt fornøyd men helt greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg