Truls 87 Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 føleren til kupèn sitter vel i selve styringsenheten. den lille "grillen" ved siden av displayet. i tillegg lurer jeg på om det er noen biler det er plassert føler under dæsjbordet i ved fotplassen til fører og passasjer.
rinlei Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 føleren ligger i kontroll enheten som er helt ny, mulig det er en føler til. Noen som vet akkurat hvor den ligger?
bård Skrevet Januar 6, 2007 Skrevet Januar 6, 2007 på min ser det ut til at det står to følere i luftkanalene rett bak bc.. en for hver side.. sikker de bimmerman sikter til..
Storkaren Skrevet Januar 6, 2007 Skrevet Januar 6, 2007 virker som jeg har det samme problemet i min e39, men dette ser ut til å skje når den vil det selv... har du funnet noe løsning på problemet?
rinlei Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 virker som jeg har det samme problemet i min e39, men dette ser ut til å skje når den vil det selv... har du funnet noe løsning på problemet? Det virker som om den gjør det litt når han selv vil hos meg også. Dessverre ikke funnet løsningen nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå