Dirty Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 hei voknet idag , og gikk ut å skulle kjøre på jobb, så hadde faen mæ noen vært å skrudd av hele fronten i natt er ORG m3 front med Leppe. har jjust kjøpt bilen. og er så jæævli forbanna nå! så vis noen i vest-agder Området for tilbud om å kjøpe en RØD m3 fanger med Leppe så kansje den er min ! årrw faen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Sykt att folk faktisk demonterer og stjeler eksteriør deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 At det går ann å synke så lavt er utenfor min forståelse. Skulle fått smake et balltre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Bare hold utkikk, de som har stjålet den kan fort lakkere den å bruke den selv. Lurt om du husker noen merker eller sår så du kan finne den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 har noen kjennemerke! på den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 men må jo ta det på forsikringen vis jeg ikke får den igjenn! så hvor lag tid pleier det å ta? har vesta! og full kasko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Bruke forsikring på en fanger som koster skarve 5 lapper? Vær klar over at du taper bonus samt må ut med egenandel. Så.. du taper maange kroner på å bruke forsikringen på kun den fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Jeg ville nå iallfall anmeldt saken da. Begynner å bli grovt når de er frekke nok til å ta seg til til å skru av deler fra bilen altså. Skulle våknet opp og sett noen gjort det Tror nok ikke det er lurt å bruke kasko nei. Det blir mye dyrere enn å kjøpe ny fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIM320D Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 du taper da no ikke noe bonus når noen stjæler fra bilen din. det e da faen meg ikkje din feil det. men at man må ut med egenandel er helt riktig. men når det gjelder fangeren din ville jeg vel først leita i søgne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 har vært hos unkel blå nå og hos forsikringen! var bare 2 tusen på egenandel. og har ikke råd til å kjøpe ny fanger nå! så må bruke forsikringen! men ja jeg skal finne ut hvem det er ! er godt på vei. har fått tak i noen navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 hvorfor søgne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIM320D Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 det er jo der tinga som blir stjælt i mandal havner. var vertfall det når eg bodde i mandal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Kjipt dette men du mister da ikke bonus ved tyverier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 jeg tror det ligger i en garasje oppe på heia! jeg bor tross alt i dalen, og det er nødt til å være folk som kjenner meg eller vet henne jeg bor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Ville tilstander i norge no.. er jo fleire eksempel på der "ekslusive" dele bli skrudd direkte av bila, spesielt styling.. Heeeilt håplaust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå