Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min 93 mod, lyser ikke lyset før jeg skrur på motoren. Altså selv om tenningen er på lyser det ikke. Vet ikke om det skal være slik, eller om det er noe galt med min heller.

Skrevet
I min 93 mod, lyser ikke lyset før jeg skrur på motoren. Altså selv om tenningen er på lyser det ikke. Vet ikke om det skal være slik, eller om det er noe galt med min heller.

Skal ikke være slik. Er en liten knapp som skal dyttes inn, så går lyset av + at lyset skal gå på om du vrir litt på nøkkelen. Uten at motoren trenger å starte.

Skrevet

Som nevnt over..Så skal det være en sånn pinne som gjør at lyset slår seg av og på. Når pinnen er inne er det avslått..Så fort du åpner hanskerommet skal pinnen sprette ut og lyset på.:)

Skrevet

Hei!

Spray litt WD 40 rundt pinnen (tror det er en sort plast knapp) og trykk denne inn og ut noen ganger. Hvis det ikke hjelper så må du ta ut bryteren (eller komme deg på baksiden av den) for å sjekke om det er dårlig kontakt (eller litt for god kontakt i ditt tilfelle) som gjør det. Napp ut kontakten på baksiden å sjekk for rust/fukt. Bruk evt kontaktspray på denne.

Skrevet
Som nevnt over..Så skal det være en sånn pinne som gjør at lyset slår seg av og på. Når pinnen er inne er det avslått..Så fort du åpner hanskerommet skal pinnen sprette ut og lyset på.:)

Ja, det er greit nok.. men når lyset kun kommer på når jeg skrur PÅ motoren, da må det være noe annet galt :P

Skrevet

Tok ut pære og holderen idag, og ser at det er en lang sort pinne som man kan trykke inn for at lyset skal slutte lyse...hmm..må prøve litt til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...