Kjetta Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 Raynik : Frakten kommer på rundt 1050 kr, "max" 1500 var å hørte på pris idag, men siden jeg har vader stolene montert i e30en. så er det litt problem å legge alt på en palle, har fått tilbudet nå så jeg har det lagret ihvertfall. send meg en pm/ eller her om du fortsatt er intr. Prosjekt34 : Takk for en free bump. altfor mange her inne som skal bytte i bestemødre og annet dritt. hehe
Kjetta Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Bump , er oppe til salgs igjen grunnet en kar som kom med ett veldig useriøst bud etter han hadde sagt han skulle ha det... Oppdatert første side.
Hesleskaug Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Passer de i e30? Har du montert e30 stolrammer på dem?
Kjetta Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Ja de passer i e30, har selv hatt di i e30en min. er ikke e30 stolramme på. får med noen plate stykker som det er hull i og gjenget. går helt fint uten problemer, eneste som jeg så var at du må/bør gjøre noe med det staget som går ned til sikkerhetsselene
Tommy Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 hei, passer setene i E36 sedan Forstolene passer, men ikke baksete.
Kjetta Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Takker tommy, mye kaos på arbeid om dagen så kan ta tid å svare. og bra du svarte på det ang sedan da jeg ikke har peil på e36. det baksete er av type flatt som er i vader IKKE dype "bøttestoler" som er i cabriolet.
raynik Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 synd du ikke solgte di til meg, var veldig interisert!!!!
Søreng Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 kommer en dag i påsken og ser på baksetene! Må bare finne sponsor først
Kjetta Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Skrevet Mars 29, 2007 @raynik : ja hadde jeg visst det jeg vet idag så hadde jeg ikke nølt, men er ikke lett en vil jo selvfølgelig prøve å få mest mulig for det + han skulle komme å hente det. så plutselig ombestemmer han seg men det er en annen historie. Ad|os nei men kom med noe du syns er ok,så får vi se om jeg synes det er ok
bmw328ci Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 kommer en dag i påsken og ser på baksetene!Må bare finne sponsor først spleise Andreas?? du får baksete og jeg framstolene.. Har lyst på dei framstolene serru
bjalle Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 mange merkelige bud her,mange er visst ikke klar over at kun en stol koster 25-27000 ny.Useriøse kjøpere er ett stort problem ,har dere ikke råd så ikke by(håper du får solgt det til rett pris)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå