Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Raynik : Frakten kommer på rundt 1050 kr, "max" 1500 var å hørte på pris idag, men siden jeg har vader stolene montert i e30en. så er det litt problem å legge alt på en palle, har fått tilbudet nå så jeg har det lagret ihvertfall. send meg en pm/ eller her om du fortsatt er intr.

Prosjekt34 : Takk for en free bump. altfor mange her inne som skal bytte i bestemødre og annet dritt. :wink: hehe

• 1 month later...
  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bump , er oppe til salgs igjen grunnet en kar som kom med ett veldig useriøst bud etter han hadde sagt han skulle ha det...

Oppdatert første side.

Skrevet

Ja de passer i e30, har selv hatt di i e30en min. er ikke e30 stolramme på. får med noen plate stykker som det er hull i og gjenget. går helt fint uten problemer, eneste som jeg så var at du må/bør gjøre noe med det staget som går ned til sikkerhetsselene

Skrevet

Takker tommy, mye kaos på arbeid om dagen så kan ta tid å svare. og bra du svarte på det ang sedan da jeg ikke har peil på e36. det baksete er av type flatt som er i vader IKKE dype "bøttestoler" som er i cabriolet.

Skrevet

@raynik : ja hadde jeg visst det jeg vet idag så hadde jeg ikke nølt, men er ikke lett en vil jo selvfølgelig prøve å få mest mulig for det + han skulle komme å hente det. så plutselig ombestemmer han seg men det er en annen historie.

Ad|os nei men kom med noe du syns er ok,så får vi se om jeg synes det er ok

Skrevet
kommer en dag i påsken og ser på baksetene!

Må bare finne sponsor først :D

spleise Andreas?? du får baksete og jeg framstolene.. Har lyst på dei framstolene serru :D
Skrevet

mange merkelige bud her,mange er visst ikke klar over at kun en stol koster 25-27000 ny.Useriøse kjøpere er ett stort problem ,har dere ikke råd så ikke by(håper du får solgt det til rett pris)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...