Sjurbrat Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Vil gjerne komme i kontakt med noen som har en bmw 320i e30 motor. Bilen er en 87 mod. Må være en som går, ikke interessert i defekte! Gjerne en som er overhalt/byttet reg.reim på. Ta kontakt på tlf. 99621248 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 hallo! jeg har jo en motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 og jeg har motor med girkasse, mellomaksling og eksos. ny reg reim og vannpumpe, ingen ulyder. meget stillegående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 jeg har en.. ring på 40603881 hilsen Eika Billig billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlars Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Skulle ha hatt en motor selv. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 en 320? 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 1500-2000kr hvis du henter... ring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjurbrat Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 combatkit, høres ut som en grei motor, men den er litt for langt vekk. Holder til på østlandet jeg. Bmwhans og Bmwgutt, mulighet for å få sett no bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjurbrat Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 combatkit, høres ut som en grei motor, men den er litt for langt vekk. Holder til på østlandet jeg. Bmwhans og Bmwgutt, mulighet for å få sett no bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå