-AmunD- Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Noen som har bilde av matt svart e36 sedan ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Og gjerne av e30 også..tror jeg har litt lyst til å gå for det fargevalget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 hadde vært en spennedes ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Limmet e30'en er jo svart matt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Mattsvart sammen med hvite felger er konge. Det er ihvertfall den fargen bilen min skal få. Samtidig noen hvite Compmotive felger så blir dette bra! Dette er "malen" på bilen min (Sett bort fra at jeg skal ha M-tech II front og MOs): En film av samme bil: http://videos.streetfire.net/search/bmw ... acd047.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Noen som har bilde av matt svart e36 sedan ? Har sett en her i grenland flere ganger, å kan ikke si det var noe pent. Mulig den var rullemalt, pent var det hvertfall ikke.. Syns svart matt gjør seg bra på E30 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 skal jo spraye den matt svart da.... har lyst til å prøve, vært spennedes noen som kunne photoshoppa en e36 sedan matt svart med hvite felger og "vanlige" felger. Litt toning/soting på rutene også. Hadde vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 ville ivertfall belaga meg på muligens hellakering etterpå ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 e 30 i mattsvart ja,men e36.. hmm vet ikke helt.har aldri sett det heller,men inbiller meg at det er en farge som kler e30 bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Det er kult med mattsvart, men hvite felger er for evig stygt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Det er kult med mattsvart, men hvite felger er for evig stygt...[/quote?? ja vel?? det er det nok mange som er uenig med deg i .. blir liksom litt mere racing preg over det hele med hvite felger.jeg synes det er tøft.men ikke til alle farger.. men til mattsort er det über gromt he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 jeg har heller ikke sett noe mattsvart e36, men spennedes å prøvd! Tror det er en del penere med matt svart en den fargen som er nå Hvite felger er og blir tøft ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 Batman sin bil er matt svart den er kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Det største problemet med matt lakk er at du ser hver minste bulk eller ripe. Hvis ikke bilen er ekstremt strøken, tror jeg bare det blir stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 hadde en matt svart saab engang i tiden, så ikke bulkene godt der. den var rulla da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå