bård Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 de selger nok ikke mest etter den genistreken nei.. men priser på andre varer ser ut til å være den samme foreløpig hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Jeg har ved flere anledninger, sammenlignet priser mellom GS, og Bavaria, å somregel, så kommer Bavaria ut med lik, eller billigere pris en GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Kan opplyse at prisen til GS Bildeler er falt ut/blitt feil som følge av overgang til et nytt år . Feilen blir rettet i dag,prisen er som før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Se der ja! Nå ser prisene ut til å ha kommet på rett kjøl igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 hehe begynte og lure på om de hadde blitt gale.. men for din del tore hadde det jo vært luksus om du skulle fått tilbake det det koster for ett slikt sett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Kan opplyse at prisen til GS Bildeler er falt ut/blitt feil som følge av overgang til et nytt år . Feilen blir rettet i dag,prisen er som før Det var godt å høre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Får vel nesten legge dei til igjen på "Favoritter" også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Nå måtte jeg også puste letter ut Hørtes skummelt ut et øyeblikk det der gitt. Godt det hele var en feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Kan opplyse at prisen til GS Bildeler er falt ut/blitt feil som følge av overgang til et nytt år . Feilen blir rettet i dag,prisen er som før Dere ble offer for det kjente 2000års-syndromet bare noen år senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Kan opplyse at prisen til GS Bildeler er falt ut/blitt feil som følge av overgang til et nytt år . Feilen blir rettet i dag,prisen er som før Dere ble offer for det kjente 2000års-syndromet bare noen år senere He he Ja det skjedde jo ikke noe i overgangen 2000/2001, så kanskje det slo til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Ta en tur til Nederland, bestill per telefon eller mail før dere drar nedover. Fant en Nederlansk forhandler i D&W katalogen. Bestilte BBS RX 8x18 med dunlop 225/45-18, til en Caravelle. Autogrip:kr 24000. Nederland:kr11000. Helt sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 hehe begynte og lure på om de hadde blitt gale.. men for din del tore hadde det jo vært luksus om du skulle fått tilbake det det koster for ett slikt sett da Hehe, ja da hadde jeg gjort meg noen tusenlapper gitt! Men hadde nok ikke fått tilbake mer enn det jeg gav likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 har du noen link til den forhandleren i nederland Quattrokiller? da hadde det gått an å kjøpt bbs felger for en fattig student også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Jepp! http://www.duw.de/shop/(qikam3yf1qmhsm55oktajfj5)/CenterDetails.aspx?id=68&land=Niederlande De snakker engelsk uten problemer (som alle i Nederland). De skaffer alt du vil egentlig, også det som ikke står i D&W-katalogen. Rekker hjem til Norge på 12 timer hvis du har det travelt. Og det har du vel på Autobahn. Ligger like ved Tyske grensa. Ikke langt unna Mekka (dvs Nürburgring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 jeg har felger fra gs. dårlig kvalitet, så syns de var over priset fra før av. så nå kommer de ikke til å selge stort med felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå