muska Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Vi bruker Terra, men er du medlem i en klubb som er linket til TENNAT kan du få veteranforsikring der, men mye skjemaer og det tar lang tid, IF og Terra er de mest fornuftige i henold til min erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Det virker som om noen av selskapene tar helt forskjellige priser alt ettersom hvem du er.. En kompis av meg har en helt lik Amazon som meg, samme år og stand og motor, og fikk blodpris i Gjensidige. I IF fikk han for 500 og noe. Jeg fikk blodpris i IF, men 485 i Gjensidige.. Jeg synes hvertfall det er litt rart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Dessverre er det mye kundeforhold og teite uskrevne regler som går igjen enda hos forsikringsselskapene. Du skal helst bruke det samme forsikringselskapet som mor,far,bestefar o.s.v men det begynner å komme seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå