Oscillo Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Jeg trenger følgende: -Høyre grøftelys -Dørlister fremme og bak, høyre side, sorte. -Sentrallåsmotor (lik den på bildet) (Her mangler det låsestaget, hvilket var grunnen til at låsen ikke virket..) Noen som har noe av dette liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Er det listene midt på dørene du mener, mulig jeg skaffer det du trenger for en rimelig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscillo Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Lista ligger i samme høyde som øverkant av støtfangerne. Skyves inn i spor langs døra og festes med clips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Hei. Har dører med sentrallås i, 600,- hele døra el 200,- + frakt for sentallåsen. Vi bor i Østfold og det er fint om du kan hente den. Mvh Muska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscillo Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hei. Har dører med sentrallås i, 600,- hele døra el 200,- + fraktfor sentallåsen. Vi bor i Østfold og det er fint om du kan hente den. Mvh Muska Jeg bor tilfeldigvis i Horten, så da er det ikke så langt unna. Det er forskjell på sentrallåsmotoren i biler produsert før sept. 91 og etter sept. 91. Bilen min er produsert i april 91, og har dermed den gamle typen slik som på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Er nesten sikker på at dette er gamle typen, vi bor 20 min fra Moss mot Elvestad Rv 120 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscillo Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Er det listene midt på dørene du mener, mulig jeg skaffer det du trenger for en rimelig penge. Kan du skaffe sentrallåsmotor og grøftelys også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscillo Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Er nesten sikker på at dette er gamle typen, vi bor 20 min fra Moss mot Elvestad Rv 120 Hvis ske1eton kan skaffe alle tre delene er jeg mest interessert i å kjøpe det samlet. Men du må gjerne sende meg mobilnummeret ditt i en pm, så kan jeg ta kontakt hvis det blir aktuelt. Regner egentlig med at frakt blir billigere enn bastøferja, men jeg skulle gjerne ha sjekket at motoren virker før jeg kjøper den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Hvor sitter denne sentrallåsmotoren du mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscillo Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvor sitter denne sentrallåsmotoren du mangler? Sorry, glemte visst å få med det. Den sitter i høyre fremdør, men motoren i venstre døra er identisk. I bakdørene er den ikke identisk. Delenummer: 51268356065 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå