borte Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Ønsker å kjøpe en E34 delebil! Karrosseriet må være komplett og skadefritt! Motor, gir og drivverk trengs ikke da jeg kun skal bruke karrosseridelene + noe lister utvendig og innvendig! Karrosseriet trenger ikke være norsk.. Trenger kun karrosseridelene + noen lister innvendig og utvendig!
borte Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 Kan også kjøpe "kun" de delene jeg trenger hvis noen har det!
Turbo-Knut Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Ikke lenge siden disse ble lagt ut på autodb http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1348288 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1347553 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1334970 Burte gå ann å kjøpe en av de, og så selge de delene du ikke trenger
Arimanni Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Har ein del deler fra E34. Men karoseri og motor er ikkje til salgs. Og nokre el-motorer og andre komponenter blir heller ikkje solgt (vanlege slitedeler på E34). Ke du trenge?
borte Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 Har sjekket en av de bilene, men den var full av bulker og rust! Skal sjekke de andre også, men er egentlig litt avhengig av at de ikke ligger så langt unna her jeg bor! Blir litt problemer med frakt.. Jeg trenger følgende deler; - listene som ligger rett innenfor dørene over gulvmatta.. - dempere og fjærer (hvis de er bra) - festene til seteryggen/dekselet på førersia - Foringene på toppen av støtdemperene som ligger under hattehylla - festene til hanskerommet (de 2 som ligger i bak-kant) - Hele matta i bilen (Begge delene) - Festene/ "klipsene" som holder bremseklossene stødig(bremsene bak) Det er sikkert flere deler jeg trenger, men kommer ikke på mer nå for øyeblikket! Men det er for øvrig slike deler jeg trenger!
Arimanni Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 - listene som ligger rett innenfor dørene over gulvmatta.. Dei har eg, men dei er nok uten klipsene. Trengte dei på min. - dempere og fjærer (hvis de er bra) Dei er nok vrak. Alt som heite demping, var vrak på min. - festene til seteryggen/dekselet på førersia Ke du meine? tenke du på festene i bilen eller på sjølve setet? - Foringene på toppen av støtdemperene som ligger under hattehylla Vrak. - festene til hanskerommet (de 2 som ligger i bak-kant) Dei kan det hende eg har liggende, men hanskerommet var øydelagt på den eg har, så kan ikkje garantere det. - Hele matta i bilen (Begge delene) Hadde du vore tre dager tidlegare. Kjøyrte det inn på søppelen for eit par dager sia. Hadde ikkje plass til det
borte Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 Ok, men da kjøper jeg de listene selv om de er uten klipser, og festene til seteryggen! (På selve setet) ..kjøper også hanskeromfestene hvis du har de også! Pris på delene?
borte Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 Her er en oppdatert liste over deler jeg trenger; - Støtfangerfestene rundt hele bilen(de som er på karrosseri og fangere) - 1 stk kjørelys-pæreholder i høyre baklykt - De festene/klipsene som holder bremseklossene stødig(bakbremser) - Parklysholdere i forlykt (begge sider) - Lyktebrakettene rundt lyktene - Listene innenfor dørene som holder matta på plass - Grill-listen + festet - Hele gulvmatta innvendig - Festene til bakplata bak førersetet - 1 stk av knappene som er for å velge om du skal ha luftgjennomstrømming til rute, kupè eller til bena under "dæsjbordet" - Deksel over vindusviskermotoren + festene/klipsene - Dørene - Skjermene - Bakfanger - Bredfront Ta kontakt hvis du har noe sånt liggende..
borte Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Skrevet Januar 21, 2007 HAR KJØPT MESTEPARTEN! TRÅDEN SLUTTER HER!! ( Slett denne tråden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå