dopha Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 har altså et lite problem med det elektriske.. har koblet alle ledningene med samme farge som kommer fra motor og hjerne. motor hiver rundt men får ikke gnist.. dette motorbytte skal er mulig og få til sant? at jeg ikke kobler forgjeves, hehe
Bmwfanatic Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 klart det er mulig, kan jo putta hva du vil oppi der.. hehe rart du ikke får gnist da
Thunegutt Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Skal være en grønn ledning på 2.5mm2 i det stikket. Denne gir strøm til coilene. Gå over alle ledningen og kontroller dette. De fargene som er like loddes sammen, så skal den enkelt starte... Lykke til
dopha Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 takker for svar. har bare laget noen kjappe koblinger, men skal koble den tjukke grønne bedre sammen.. skal gi en lyd når jeg får gang på den, gleeeder meg
Bmwfanatic Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 du trenger forsåvidt ikke mer enn den grønne heller, de andre er bare følere og sånn.. er en til starteren også da, men den har du vel truffet med siden den går på starteren.. pass også på å jorde motoren, ellers får du ikke gnist
dopha Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 takker for svar. hvor skal jeg jordr motor da? fra motor til batteri?
D.Toft Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 er ett pungt på venstre side, under dynamo (ihvertfall på 320-325).. fra bunnpannen og opp i siden under luftfilter sjekk den grønne kabelen, stikk nr 7 er det, eg måtte klippe og lime litt der.. edit: skrive leif
dopha Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 takker, men hva er seden? noen som kan si meg hva det er?
dopha Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 i sammenheng med det du skrev over... jorde den fra motoren og opp i seden med luftfilteret
jensemann23 Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 har ingenting å si hvor du jroder motoren, bare det er til gods, et sted i karosseriet. Om du vil jorde på minuspolen på batteriet så er det helt greit, bare litt upraktisk med så lang ledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå