andersen Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Haja! Noen som har noen forslag til hvorfor temperaturen på kjølevannet er lavere nå enn før? Nå ligger temeraturen på ca: Før lå den på midten ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg tørr nesten vedde penger på att det er termostaten din som har gått Står halvåpen hele tiden, kjøp en ny en koster slikk og ingenting, lett og skifte også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Hadde samme problem på en e36 320 jeg hadde, var termostaten som var gåen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Okei, hvor sitter denne termostaten hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Har det samme problemet.. Den blir varm på tomgang.. når jeg kjører går den ned som du viser på bildet, men det varierer på min, går opp og ned. Ikke over og ikke under.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Termostat er vel nesten slitedel på motorane våre Termostaten er del nr. 5 på dette bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Okeiokei, takker for svar. Er dette noe som bør fikses kjapt, gjør det noe skade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Hvor mye koster termostaten da? Og hvor mye tar et vanlig verksted for å bytte denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå