j_b Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 jeg har alt du vil ha, men du har kjøpt noe ser jeg. si hva du trenger så gir jeg deg en pakke pris.
StianA Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 jeg har alt du vil ha,men du har kjøpt noe ser jeg. si hva du trenger så gir jeg deg en pakke pris. trenger alt utenom baklys:P m teck front m teck sideskjørt m teck bakfanger hvite blinklys på sidene ikke forran! m3 speil bakluke spoiler(helst med lys) .
j_b Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 leste feil, jeg kan selge orginal m front, bak, side skjørt, m3 speil, bakluke spioler. alt er orginal, har også interiør og ett sett 17" felger.
Bmwfanatic Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Jeg har blink på sidene, helt nye bud på pm
StianA Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 hei gidder ikke å lage noe ny tråd så jeg bumper denne, jeg er fortsatt intresert i og kjøpe delene men trenger ikke baklys. trenger ikke og være m teck er også intresert i rieger infinity.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå