Gå til innhold

Bytte ut navigasjon/kassettspiller med CD i E46?

larserso
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter en E46 touring. Jeg ser at flere som er til salgs har en kombinasjon av kassettspiller og liten navigasjon som på bildet her:

BMW_dashboard.jpg

Dette synes jeg ser helt forferdelig ut. Går utifra at dette er typiske importbiler? Vil det være mulig å bare plugge ut denne og sette inn en original CD-spiller? Det er ikke uaktuelt å kjøpe importbil, men jeg vet jeg kommer til å irritere meg forferdelig hvis jeg skal sitte og se på en kassettspiller... (Hvem andre enn tyskere har kassetter i dag..?)

Er det forresten noen som har denne kombinasjonen og kan si om det er noe nytte med navigasjon på den lille skjermen?

Håper noen kan hjelpe meg her!

Mvh LE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har denne kombinasjonen og navigasjonsenheten er veldig kjekk den! Er med piler og tale. I tillegg har du jo kjørecomputeren der. Når det er en slik løsning så er det cd skifter i tillegg. Det har ihvertfall jeg. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med dette systemet, selv om en 16:9 skjerm der er absolutt det peneste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navigasjondelen er nok ok den, men jeg synes en kassettspiller ikke hører hjemme i en nyere bil og kunne godt tenke meg å bytte. Mao. jeg vil være litt forberedt hvis valget blir stående mellom to ganske like biler der den ene har kassett og den andre har CD. Noen som vet om det bare er å dytte inn original CD-spiller og bruke samme kontakter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navigasjondelen er nok ok den, men jeg synes en kassettspiller ikke hører hjemme i en nyere bil og kunne godt tenke meg å bytte. Mao. jeg vil være litt forberedt hvis valget blir stående mellom to ganske like biler der den ene har kassett og den andre har CD. Noen som vet om det bare er å dytte inn original CD-spiller og bruke samme kontakter?

Kan du ikke bare kjøpe en CD-veksler da ? Mener Pioneer veksel skal passe med en overgangskabel. Det er jo ett mye bedre og billigere alternativ enn å kjøpe en ny CD spiller i konsollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare kjøpe en CD-veksler da ? Mener Pioneer veksel skal passe med en overgangskabel. Det er jo ett mye bedre og billigere alternativ enn å kjøpe en ny CD spiller i konsollen.

Det kunne jeg helt sikkert gjort, men jeg ønsker å fjerne synet av en kassettspiller. Er det mulig å gjøre helt enkelt uten for mye kobling? Om det koster litt ekstra får så være. Sikkert noen høggere som har en E46 med CD-spiller stående;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...