evo course2 Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Ønsker og kjøpe bmw 318is motor/535 motor. ønsker også deler /dele biler til e30. ønsker også m3kitt til e30. helst stål skjærmer forran og bak. sikkert mere jeg trenger nevn noe så blir vi enige om pris Kontkt person: Daniel årøy Tlf:92041658 sted:vestfold Mvh Daniel årøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 hva trenger du av deler ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 har en 325 som mangler motor som selges i deler. hva trenger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo course2 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 hva trenger du av deler ellers? Har 2 biler som skal bygges opp, så trenger diverse. til en gunstig pris.mr schnitzer: Mye skal du ha for hele bilen? mvh Daniel årøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 10k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo course2 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 10k mhm den er grei! skal se det litt and, hvis jeg får solgtaudien så er det ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 er jo greit å vite hva du trenger. hehe. har panser, bakluke, venstre skjerm ++ nevn hva du trenger. har litt forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo course2 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 er jo greit å vite hva du trenger. hehe. har panser, bakluke, venstre skjerm ++ nevn hva du trenger. har litt forskjellig hehe:P sant det, skal komme tilbake til det når jeg har hentet 325en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 mr schnitzer, du har ikke understell på den 325?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 har det ja. selger komplett understel m gule koni og ap 60-40 fjærer for 4k komplett er fjærbein m dempere/fjærer og bremser forran bærearmer bak med bremser og dempere/fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Ahh, kunne tenkt meg bare bake jeg. Men det er vel ikke aktuellt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 kommer helt ann på hva du betaler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Hehe det var det da ja Jeg trenger virkelig noen bære armer bak. Har du noen bilder du kunne sendt så det var mulig og få sjå dem? Om dem er i bra stand Kanskje vi sku tatt det på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 jeg har panser, 2 forskjermer 2 side ruter og frontrute til 2 dørs face-lift skal få alt for 1000 ved henting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 jeg har panser, 2 forskjermer 2 side ruter og frontrute til 2 dørs face-lift skal få alt for 1000 ved henting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå