xato89 Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 lurer på å selge.. så vidt jeg vet så er den ikke brukt.. bud ønskes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bn28634 Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 bilde?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 ganske vansklig å få bra bilder av den men.. her er ihvertfall 2.. så att den var litt slitt i lakken.. men det gjør vel ingenting.. skal jo sikkert lakkes anyway:) står e34 limousine.. det er vel det samme som sedan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Du er ikke innover i osloomerådet i nærmeste framtid vel? da kunne jeg vært innteresert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 ikke som jeg vet ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 er den mørke grå? Hvilken pris hadde du tenkt deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 den er vel sånn mørke grå ja.. jeg vet egentlig ikke.. prøver å få litt penger så jeg får kjøpt baklamper med hvite blinkers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 600??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 har noen peil på åssen det er å sende den? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 600??? bud notert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 denne må pakkes skikkelig! Fikk tilsendt en slik en gang, men da den kom til slutt var den nærmest pulverisert! Tåler ikke så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 var det jeg regna med også.. lar den ligge ute til salgs frem til mandag.. så blir jeg enig med en eventuel kjøper om hvordan vi skal gjøre det.. hvis du skal spørre om noe å jeg ikke er på så send en sms da;) 41485014.. svarer så fort jeg kan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremracing.net Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 byr 650kr jeg da: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 byr 650kr jeg da: ) notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå