Jump to content

Recommended Posts

Posted

Spør deg selv: "Står de i bratte oppoverbakker på BMW verksteder når de gjør dette?"

Der har du svaret enkelt og greit. Er utrolig lett å lufte på disse bilene så lenge man ikke begynner å surre med idiotiske påfunn man leser på DIY sider osv.

Posted
Spør deg selv: "Står de i bratte oppoverbakker på BMW verksteder når de gjør dette?"

Nei, men dei kan f.eks køyre framhjulene opp på ein 4-søylar... :roll: Har gjort det sjøl og det funkar heilt fint! Er vel ein grunn til at så godt som alle anbefalar å heve fronten...luft er som kjent lettare enn vatn, altså vil dette prøve å komme seg opp.

Posted
Spør deg selv: "Står de i bratte oppoverbakker på BMW verksteder når de gjør dette?"

Der har du svaret enkelt og greit. Er utrolig lett å lufte på disse bilene så lenge man ikke begynner å surre med idiotiske påfunn man leser på DIY sider osv.

men hva er egentlig prosedyren på luftinga for å få det bra da?
Posted

E34 skal luftes med fronten høyere enn hekken, da det er mykket viktig å få ut all luft fra systemet.. har en venninde som har fått ødelagt 2 520 motorer pga dette.. ble luftet på flat mark..

Posted
E34 skal luftes med fronten høyere enn hekken, da det er mykket viktig å få ut all luft fra systemet.. har en venninde som har fått ødelagt 2 520 motorer pga dette.. ble luftet på flat mark..

og du er da 100% sikker på at luftingen var årsaken?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...