Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør deg selv: "Står de i bratte oppoverbakker på BMW verksteder når de gjør dette?"

Der har du svaret enkelt og greit. Er utrolig lett å lufte på disse bilene så lenge man ikke begynner å surre med idiotiske påfunn man leser på DIY sider osv.

Skrevet
Spør deg selv: "Står de i bratte oppoverbakker på BMW verksteder når de gjør dette?"

Nei, men dei kan f.eks køyre framhjulene opp på ein 4-søylar... :roll: Har gjort det sjøl og det funkar heilt fint! Er vel ein grunn til at så godt som alle anbefalar å heve fronten...luft er som kjent lettare enn vatn, altså vil dette prøve å komme seg opp.

Skrevet
Spør deg selv: "Står de i bratte oppoverbakker på BMW verksteder når de gjør dette?"

Der har du svaret enkelt og greit. Er utrolig lett å lufte på disse bilene så lenge man ikke begynner å surre med idiotiske påfunn man leser på DIY sider osv.

men hva er egentlig prosedyren på luftinga for å få det bra da?
Skrevet

E34 skal luftes med fronten høyere enn hekken, da det er mykket viktig å få ut all luft fra systemet.. har en venninde som har fått ødelagt 2 520 motorer pga dette.. ble luftet på flat mark..

Skrevet
E34 skal luftes med fronten høyere enn hekken, da det er mykket viktig å få ut all luft fra systemet.. har en venninde som har fått ødelagt 2 520 motorer pga dette.. ble luftet på flat mark..

og du er da 100% sikker på at luftingen var årsaken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...