D.C.V Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Når det gjelder å lufte kjølsystemet burde jeg stå i en bratt oppoverbakke da?
David Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 ja, det kan vere en fordel.. slik at du får lufteskruen høgre opp, om du forstår!?. då vil luften komme lettere ut.
Energetic Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Spør deg selv: "Står de i bratte oppoverbakker på BMW verksteder når de gjør dette?" Der har du svaret enkelt og greit. Er utrolig lett å lufte på disse bilene så lenge man ikke begynner å surre med idiotiske påfunn man leser på DIY sider osv.
Bjørn 320 Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Spør deg selv: "Står de i bratte oppoverbakker på BMW verksteder når de gjør dette?" Nei, men dei kan f.eks køyre framhjulene opp på ein 4-søylar... Har gjort det sjøl og det funkar heilt fint! Er vel ein grunn til at så godt som alle anbefalar å heve fronten...luft er som kjent lettare enn vatn, altså vil dette prøve å komme seg opp.
Ingebrigtsen Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Spør deg selv: "Står de i bratte oppoverbakker på BMW verksteder når de gjør dette?"Der har du svaret enkelt og greit. Er utrolig lett å lufte på disse bilene så lenge man ikke begynner å surre med idiotiske påfunn man leser på DIY sider osv. men hva er egentlig prosedyren på luftinga for å få det bra da?
eriklepe Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 har alltid stått på flat mark og det har gått uber greit.
D.C.V Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 Begynner og tro at det er termostaten som er ferdig
Skogly Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 har alltid stått på flat mark og det har gått uber greit. Samme her
D.Toft Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 E34 skal luftes med fronten høyere enn hekken, da det er mykket viktig å få ut all luft fra systemet.. har en venninde som har fått ødelagt 2 520 motorer pga dette.. ble luftet på flat mark..
eriklepe Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 E34 skal luftes med fronten høyere enn hekken, da det er mykket viktig å få ut all luft fra systemet.. har en venninde som har fått ødelagt 2 520 motorer pga dette.. ble luftet på flat mark.. og du er da 100% sikker på at luftingen var årsaken?
D.Toft Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 ja, alt nytt, vannpumpe, thermostat, viskos og radiator.. begynte å koke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå