Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg kan slenge inn et dårlig ord om kumho..

har 235 40 18 på min.. kumho ku31.. de er dårlige når sola ikke skinner på asfalten... og så blir de veldig fort slitt..

Enig med deg der, anbefales ikke :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja, lurte fælt på hvem tulling det der var! hehe... neida, skjønte det når dere hadde passert at det var deg. Så ikke dum ut den E46`en. Men var vel ikke mer enn en 318?

Skrevet

Hehe stemmer, induvidual mtech 2 skikkelig utstyrs bombe. Onkel som handla seg ny bil for 2 dager sia, dæven mye fancy i de e46'ane as.. elektrisk bakrute gardin å mye fancy saker. 2002 mod, gjett om den skal gå i arv a hehe, gått 31 tusen km el no, hive i turbo så er jeg fornøyd :)

Skrevet
Hehe stemmer, induvidual mtech 2 skikkelig utstyrs bombe. Onkel som handla seg ny bil for 2 dager sia, dæven mye fancy i de e46'ane as.. elektrisk bakrute gardin å mye fancy saker. 2002 mod, gjett om den skal gå i arv a hehe, gått 31 tusen km el no, hive i turbo så er jeg fornøyd :)

Så strøken ut den ja. Nesten så jeg kunne bytta E39`en i den, kul farge hadde den og :wink:

Skrevet

Alt er vel til salgs for riktig pris :P Men har ikke annonsert den enda, mulig det kommer om ett par måneder dersom det blir noe. Er ikke bare bare å kvitte seg meg go`bilen :)

• 2 months later...
Skrevet
ahh, nedi der har jeg aldri vært faktisk, hehe. Bra du steller pent med den ;) så for meg en senil kjerring hadde rygga på deg eller noe jeg nå.

Da skjedde jo nettopp dette.. Mann på 73 år kjørte borti meg og lagde et fint merke i bakfangeren på fredagen. Skal ta kontakt med forsikringen i morra for å få en takst på det. Dårlig bilde, men ser såvidt det jeg har markert med rødt for å vise størrelsen på skaden. Ripe på 5x15cm og en fin rose midt i.

DSC00983.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...