Sandersen Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 ahh, nedi der har jeg aldri vært faktisk, hehe. Bra du steller pent med den så for meg en senil kjerring hadde rygga på deg eller noe jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Hadde det vært så vel så, hehe.. Hadde hvertfall benytta kjangsen til å få meg en M5 fanger da vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Bilen er nå EU godkjent. Vurderer å selge bilen pga mulig kjøp av leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Hey det flott da regner jeg med at jeg ser deg i en e30 mtech 2 fra nå av da ? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Hehe.. det er vel heller tvilsomt. Blir nok en E36 eller E34, får se hva som dukker opp.. Hvis jeg selger den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 jeg kan slenge inn et dårlig ord om kumho.. har 235 40 18 på min.. kumho ku31.. de er dårlige når sola ikke skinner på asfalten... og så blir de veldig fort slitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 jeg kan slenge inn et dårlig ord om kumho.. har 235 40 18 på min.. kumho ku31.. de er dårlige når sola ikke skinner på asfalten... og så blir de veldig fort slitt.. Enig med deg der, anbefales ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 hehe du lurte fælt hvem som vinka i stad vell ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Ja, lurte fælt på hvem tulling det der var! hehe... neida, skjønte det når dere hadde passert at det var deg. Så ikke dum ut den E46`en. Men var vel ikke mer enn en 318? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Hehe stemmer, induvidual mtech 2 skikkelig utstyrs bombe. Onkel som handla seg ny bil for 2 dager sia, dæven mye fancy i de e46'ane as.. elektrisk bakrute gardin å mye fancy saker. 2002 mod, gjett om den skal gå i arv a hehe, gått 31 tusen km el no, hive i turbo så er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Hehe stemmer, induvidual mtech 2 skikkelig utstyrs bombe. Onkel som handla seg ny bil for 2 dager sia, dæven mye fancy i de e46'ane as.. elektrisk bakrute gardin å mye fancy saker. 2002 mod, gjett om den skal gå i arv a hehe, gått 31 tusen km el no, hive i turbo så er jeg fornøyd Så strøken ut den ja. Nesten så jeg kunne bytta E39`en i den, kul farge hadde den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Hehe ja hva skjer med e39'n nu da ? bestemt deg for salg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Alt er vel til salgs for riktig pris Men har ikke annonsert den enda, mulig det kommer om ett par måneder dersom det blir noe. Er ikke bare bare å kvitte seg meg go`bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Hehe nei nei sant det, ivertfall i ditt tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 ahh, nedi der har jeg aldri vært faktisk, hehe. Bra du steller pent med den så for meg en senil kjerring hadde rygga på deg eller noe jeg nå. Da skjedde jo nettopp dette.. Mann på 73 år kjørte borti meg og lagde et fint merke i bakfangeren på fredagen. Skal ta kontakt med forsikringen i morra for å få en takst på det. Dårlig bilde, men ser såvidt det jeg har markert med rødt for å vise størrelsen på skaden. Ripe på 5x15cm og en fin rose midt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå