Sandersen Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 hvor mye skarru ha for tralla di da? regner med at det blir ny bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Får ikke stort for disse bilene lenger, så blir nok å beholde den en stund til. Har hatt lite med feil på den på de 2 åra jeg har hatt den og, så egentlig er det bare dumt å selge. Lurer heller litt på å hente en svensk E30 for å bygge litt motor etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Ja har vell vært en veldig god bil vell? fin ern og. Høres ut som en god ide det så du vill tilbake til e30 altså? evnt kan du få kjøpe min da? vist jeg bestemmer meg for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Nå har du vel vært nok frem og tilbake Sandersen? SELG du ! ; ) Flott E39, Toro . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 hehehe har ikke helt hjerte til det eller, vill selge til den rektige.. vill ikke at den skal bli grisekjørt av en bondegutt i nissedal(no offence for de som bor der) men bare for eksempel. Har jo blitt ganske glad i bilen og da , leiter etter en e30 som bruksbil nå.. ikke lett og få tak i mer. andre planer for tralla eller? åssen gikk det med atv'n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Hehe.. er ikke bare bare å selge en bil en er glad i, det er jo noe av grunnen til at jeg ikke selger likevel enda Kommer aldri helt vekk fra E30 Sandersen Glemmer aldri den første 320`n jeg hadde. Kjøpte av Helge Vik. Bilen hadde gått 350K, men var like tight og fin å kjøre. Etter den bilen var jeg helt solgt, hehe.. Hadde også en 325 som var satt opp med M3 diff og 320 kasse, sinnsykt artig bil som lå breit overalt Husker det røyk en splint i kassa på den som gjorde at jeg mista 1. og 2. gir, men den greide like jævlig å dra igang på 3. opp "Haugenkrysset" i skien uten store problemer.. Planer for bilen har en jo alltid igrunn, er mye som frister, men får se etterhvert. I første omgang må jeg hvertall ha ny eksos, er rimelig gåent det anlegget som står på nå. Så hvis noen har noe brukt som er bra er det bare å hyle ut! ATV`en var det reed ventilen som var gåen på. En bagatell som det tok litt tid å finne siden den stod godt gjemt ned i blokka Den er uansett solgt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå