Gå til innhold

Toro`s E39 523ia

Toro
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får ikke stort for disse bilene lenger, så blir nok å beholde den en stund til. Har hatt lite med feil på den på de 2 åra jeg har hatt den og, så egentlig er det bare dumt å selge.

Lurer heller litt på å hente en svensk E30 for å bygge litt motor etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe :) har ikke helt hjerte til det eller, vill selge til den rektige.. vill ikke at den skal bli grisekjørt av en bondegutt i nissedal(no offence for de som bor der) men bare for eksempel. Har jo blitt ganske glad i bilen og da :), leiter etter en e30 som bruksbil nå.. ikke lett og få tak i mer.

andre planer for tralla eller? åssen gikk det med atv'n da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. er ikke bare bare å selge en bil en er glad i, det er jo noe av grunnen til at jeg ikke selger likevel enda :)

Kommer aldri helt vekk fra E30 Sandersen :)

Glemmer aldri den første 320`n jeg hadde. Kjøpte av Helge Vik. Bilen hadde gått 350K, men var like tight og fin å kjøre. Etter den bilen var jeg helt solgt, hehe.. Hadde også en 325 som var satt opp med M3 diff og 320 kasse, sinnsykt artig bil som lå breit overalt :) Husker det røyk en splint i kassa på den som gjorde at jeg mista 1. og 2. gir, men den greide like jævlig å dra igang på 3. opp "Haugenkrysset" i skien uten store problemer..

Planer for bilen har en jo alltid igrunn, er mye som frister, men får se etterhvert. I første omgang må jeg hvertall ha ny eksos, er rimelig gåent det anlegget som står på nå.

Så hvis noen har noe brukt som er bra er det bare å hyle ut!

ATV`en var det reed ventilen som var gåen på. En bagatell som det tok litt tid å finne siden den stod godt gjemt ned i blokka :roll: Den er uansett solgt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...