T Y racing Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 OK, langt er det fra Oslo, når er man framme hvis man drar fra Oslo i 16 tiden? 3 tiden?? Er vel kortere til Nürburgring kansje? I forbindelse med BMW-treff hadde det vært utrolig morsom om det kunne vært ordnet et uformelt treff for de som bor i Oslo/Østlandsområdet. For eksempel hver første tirsdag i måndeden. Bare møtes, skravle om bil og spise burger for eksempel Var i Audi-klubben tidligere, og dette var en fast sak. Vet at dette ikke er en organisert klubb, men med forumet som medium er det jo enkelt å koordinering et uformelt treff. Hadde vært moro. Bare en tanke ikke så dum tanke egentlig har stort sett alltid hatt cosworth.. og da var det "treff" 1-2 ganger i mnd,men det tok litt av det der... førstemann til g.moen og tilbake.. ikke bra.. ble mye grisekjøring,ikke jeg da.. eh.. men uansett så var det sosialt,og ikke så dumt å møte andre med samme interesse.dele erfaringer og få litt inspirasjon og tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Hehe, har havarert på bane selv...Ikke gøy å komme hjem med bilen på henger, eller i tau for den del Du får alliere deg med noen som han bil og henger å komme opp tenkte jeg skulle ta meg lappen på henger,men så må du jo ha henger(selvfølgelig) og bil som har lov til å dra henger med bil.ca 2 tonn blir dyrt.. men ikke helt umulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 * 27 Januar Sigdal Gatebil onIce I jo var den "on-ice" da vi har hytte oppi der, ikke akkurat mye snø at det gjør noe. eller is. Det skal visst nok være 45 cm is der nå (Hebbes), og ferdig brøyta bane. Kjøring i dag til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Tenkte jeg skulle sette opp en liste av alle treffa som kan være aktuelle for oss jeg * 27 Januar Sigdal Gatebil onIce I * 10 - 13 Mai Våler Gatebil festival * 26 Mai Rudskogen BWM dagene * 8 - 10 Juni Mo I Rana sommertreff.no ACR!! ( det blir tøøøft) * 22 Juni Mo I Rana BMW banetreff ACR *29 - 01 Juli Mantorp Gatebil festival *12 - 15 Juli Rudskogen Gatebil festival *24 - 26 August Mo i Rana Sommertreff.no * 18 August Kristiansand Gatebil on tour * 1 September Våler BMW dagene Dette er treffa jeg kommer på så langt er klar over att det er div gatebiltreff med køståing Kom med datoer så skal jeg fylle inn Juni blir knallhard for bankkontoen ser jeg...... Blir du ferdig med M3 monsteret innen den tid da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Ferdig og ferdig, regner med att m5 motoren er på plass og alt understell skal være der, kansje også grom felger men lakk og turbo vil mangle enda Det kommer ikke før til vinters att Manger bare å bestille Gruppe N stabstag nå så er understellet komplett med det jeg trenger Og da håper jeg bilen ikke blir for framtung så kansje jeg klarer og henge på deg også Noen som har noen flere terminer som jeg skal fylle inn kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 * 27 Januar Sigdal Gatebil onIce I jo var den "on-ice" da vi har hytte oppi der, ikke akkurat mye snø at det gjør noe. eller is. Det skal visst nok være 45 cm is der nå (Hebbes), og ferdig brøyta bane. Kjøring i dag til og med. Kan ikke skjønne det når det er + grader der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Nordmøre Gatebilklubb har en del treff utover...men har ikke kommet med noen datoer enda...de er heller ikke fullt så store som de du har nevnt da men...moro for det..og mer kjøring per pers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Nordmøre Gatebilklubb har en del treff utover...men har ikke kommet med noen datoer enda...de er heller ikke fullt så store som de du har nevnt da men...moro for det..og mer kjøring per pers. Spinne rundinger i Surnadal og på Lånke blir ikke helt det samme for meg som å kjøre på acr. Men bevares, det er da gøy å se på av og til også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Nordmøre Gatebilklubb har en del treff utover...men har ikke kommet med noen datoer enda...de er heller ikke fullt så store som de du har nevnt da men...moro for det..og mer kjøring per pers. Jeg er medlem i Nordmøre Gatebilklubb så de datoene kommer med tenker jeg Bor da i Møre jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 det er ikke helt det samme nei...men MYE nærmere hjemme heh...jada,du bor "på" (nær) møre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 det er ikke helt det samme nei...men MYE nærmere hjemme heh...jada,du bor "på" (nær) møre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg bor da så vidt over grensa så jeg er Møring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg bor da så vidt over grensa så jeg er Møring. Det der er vel bare skryt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg bor da så vidt over grensa så jeg er Møring. Det der er vel bare skryt Nehei!! jeg har kjøpt meg hus uti Rindalen og det er på Møre så vidt jeg veit haha, rett over grensa!! Eneste komunen på møre uten kyst linje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Noen som har datoer jeg skal fylle inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå