SteffenM2 Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Hallo.. Fikk høre at jeg får ny båt til sommern, en sunwind 14 fot(tror jeg). Den må jo ha litt stereo.. Har tittet på 12" punch elementer, sammen med et par 6x9. Hva burde jeg ha for å få sikkelig lyd? Skal ikke ha noe marine anlegg, syns det er ræva lyd(du må gjerne sende link til marine greier, men da skal det prestere like bra som vanlig bil stereo!) Vet ikke hvor mye jeg skal bruke, men ikke mer en 4000!(rabatter anyone? ) Har ikke tenkt til å kjøpe helt ennå, men skal sette opp en budsjett over båten, så da trenger jeg å vite hva som trengs! Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Bilstereo Alt som gjelder bilstereo/in-car-entertainment skal hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Kicker har jo marine serie dem blir du nok ikke skuffet over. Mener og å huske at nye kicker comp er marine klare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 BilstereoAlt som gjelder bilstereo/in-car-entertainment skal hit. Ser du jeg bryr meg? De får slette den om de vil, desuten jeg er ute etter BIL stereo komponenter.. Nautiluz: Hva ligger disse på i pris? Selger du noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 ville no ikke anbefalt og ha vanlig bilstereo i en så liten båt, med mindre du skal ta det med deg hver gang du forlater båten... Saltvann og fukt er jo ikke et stereoanlegg sin beste venn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 installbay.no soundstream har en fin marinserie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 ville no ikke anbefalt og ha vanlig bilstereo i en så liten båt, med mindre du skal ta det med deg hver gang du forlater båten... Saltvann og fukt er jo ikke et stereoanlegg sin beste venn! Ferskvann, hater salt vann Men båten har jo selfølgelig kalesje og alt, tenkte jeg skulle lage noe som jeg kan dekke anlegget med vær gang jeg går i land.. Men kunne noen her lagd en fin pakke? Sånn at jeg får litt oversikt over hva jeg trenger, Linker er fint Tusen takk vis noen gidder dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Send en mail til f.eks installbay, så setter dem sammen en fin pakke til en god pris. Kjempeservice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Ok ok.. Skal titte der nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sollitoo Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 www.audioform.no der har di masse... jeg har kjøpt inn ei solid audio mono blokk 1500 RMS watt og en firekanalers exselent, sammen med dvd spiller til bilen og greier... tror det faller på 15" FOCAL BASSER... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Med mindre du har lukka båt, eller moglegheiten til å låse det inne, så drit i det. I min gamle Skipsplast 15 fot, hadde eg laga til eit par med 6x9 som eg fekk billig bak på sidene, og to diskanter i taket. Var liksom heilt greit. Men sjøvannet tok til slutt knekken på desse, så gla eg ikkje kjøpte noko dyre greie Bror min brukte maritime høgtalere i båten hans, og det funka heilt greit. Trenge jo ikkje ha noko "super anlegg" på sjøen. Folk høyre deg utruleg lett når du er utpå, og du vil vel ikkje "skremme" livet av alle på land? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Med mindre du har lukka båt, eller moglegheiten til å låse det inne, så drit i det. I min gamle Skipsplast 15 fot, hadde eg laga til eit par med 6x9 som eg fekk billig bak på sidene, og to diskanter i taket. Var liksom heilt greit. Men sjøvannet tok til slutt knekken på desse, så gla eg ikkje kjøpte noko dyre greie Bror min brukte maritime høgtalere i båten hans, og det funka heilt greit. Trenge jo ikkje ha noko "super anlegg" på sjøen. Folk høyre deg utruleg lett når du er utpå, og du vil vel ikkje "skremme" livet av alle på land? Helt enig her... på sjøen trenger du egentlig ikke musikk, en cdspiller med noen maritime høytalere funker helt fint... Cdspillere har en tendens til å bli lett ødelagt da disse er veldig følsomme for fuktighet, men går jo an å kjøpe deksel som du har rundt.. men anbefaler at du tar spilleren med deg hver gang uansett. Spiller ingen rolle om du har kalesje, det blir veldig fuktig selvom... Du kan jo eventuelt kjøpe en sub med innebygget forsterker som du tar med deg hver gang du fortøyer båten i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå