Gå til innhold

Bytte Varmeregister E30

Scirre
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, dette er en kjedlig og omfattende jobb! Har selv gjort det noen ganger på noen e34.

Starter med å skru vekk alt av midtkonsoll.

Så tar jeg vekk alt av hanskerom og dekslel over beina.

Speedometeret må ut og d meste av brytere.

Deretter skur du løst dashbordet (sitter en skru bak listene bjelkene på sidene av frontruten)

Under dashbordet henger d masse legninger, derfor har jeg brukt å bare lette det litt opp slik jeg ska sleppe å løse alle ledningene. Men du må løse den som går t varmeapperatet.

Så sitter varmeapperatet også fast fra andre siden! Du av med dekselet bak motoren og under vindusviskerne.

Da ser du viften til varmeapperaten som er festet med noen skruer som må vekk ;) Da skal varmeapperatet begynne å bli løst.

Håper dette kan hjelpe deg litt, tviler på det er noen stor forskjell fra e34 til e30.

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke ut med dashbord på E30. Det er trangt, men det går...
stemmer det!! går greit å få ut registeret uten å ta ut dashbordet.. holder med midtkonsollen, men det er trangt, og du må tørr å ta i litt.. det verste er å få vippa rørene ut av registeret.. skiftet mitt for ikkje så lenge sia og gikk heilt greit.. men er to typer varmeregister.. dette var til vifte med 55mm skovel (god tekning på GSbildeler)

LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...