330xi Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Måtte le litt her jeg satt å så etter bil til dama, da jeg kom over denne annonsen Kanskje jeg bare skal slå til å kjøpe ny dame istede? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1349100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Haha! Kanskje det kanskje, men ikke verdens peneste dame det der da vil jeg ikke si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 Nei, var vel egentlig ikke akkurat noen fruktkurv hun der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Ser da vel ikke så raaavgale ut på det 3.bilde?? Eller er det kun jeg som ikke er så kresen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 antall dører, 3, hehe Ellers så støtter jeg opp Sainsbury i hans bedømmelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå